سرویس: اخبار کوتاه کد خبر: 8390 ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اردبیل خبرداد:

برنامه شب های سینما در اردبیل برگزار می شود

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از برگزاری برنامه زنده شب های سینما در اردبیل خبرداد و گفت: این برنامه به مناسبت هفته سینما و با با حضور مسئولین ، کارشناسان ، و هنرمندان اردبیلی در شرکت سینمایی ترنــج برگزار می شود.

برنامه شب های سینما در اردبیل برگزار می شود

 قریب منوچهری معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در گفتگو با ابصارخبر از برگزاری برنامه زنده شب های سینما در اردبیل خبرداد و گفت: این برنامه به مناسبت هفته سینما و با با حضور مسئولین ، کارشناسان ، و هنرمندان اردبیلی در شرکت سینمایی ترنــج برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سینما موثرترین و فراگیرترین رسانه در جهان است، گفت: مراسم نکوداشت  روز سینما می‌تواند آغازی در جهت رفع آسیب‌ها باشد چراکه سینما با جوه های جادویی خود می‌تواند به عنوان ابزاری در امر مبارزه با آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر واقع شود.

منوچهری به وضعیت سینمای اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: سینمای استان اردبیل دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است و این در حالی است که اقلیم استان هم برای فیلمسازی جاذبه‌های بسیار زیادی دارد اما بنا بدلایلی این صنعت در استان ما مغفول مانده است.

مراسم نکوداشت روز  ملی سینما با حضور هنرمندان ، کارشناسان و مسئولین استان اردبیل  از روز جمعه 99/06/21 همراه با آیتم های مختلف گفتگو ، پخش فیلم ، نقد فیلم ، اخبار و رویداد ها به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و شرکت سینمایی ترنج به مدت 6 روز و به صورت زنده از شبکه های اجتماعی پخش خواهد شد

انتهای پیام/ج