نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 8376 ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲

فرماندار شهرستان پارس آباد:

درآمد شهرداری پارس آباد افزایش می یابد/ مشکلات مردم پارس آباد مرتفع می شود

فرماندار شهرستان پارس آباد از گشایش های مالی برای شهرداری خبرداد و گفت: انتظار داریم شورا و شهرداری در پاسخگویی به مطالبات شهروندان جدی بوده و شفافیت لازم در هزینه کرد درآمد ها و کمک های دولتی را داشته و مردم را در جریان این فعالیتهای مالی و عملکرد خود قرار دهند.

درآمد شهرداری پارس آباد افزایش می یابد/ مشکلات مردم پارس آباد مرتفع می شود

به گزارش ابصارخبر، ابراهیم امامی فرماندار پارس آباد شب گذشته در نشست شورای اسلامی و شهردار پارس آباد با بیان این که در پیگیری مطالبات مردم جای هیچ تعارفی نداریم گفت: انتظار داریم شورا و شهرداری در پاسخگویی به مطالبات شهروندان جدی بوده و شفافیت لازم در هزینه کرد درآمد ها و کمک های دولتی را داشته و مردم را در جریان این فعالیتهای مالی و عملکرد خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه در آخرین سالهای این دوره از شورای اسلامی قرار داریم گفت: این فرصتی است تا همدلی و وفاق در خدمت رسانی بیشتر به مردم نمایانگر شده و مردم تغییرات را در فصل کاری باقیمانده به صورت برجسته لمس نمایند.

امامی در ادامه سخنان خود از حمایتهای فرمانداری از شهرداری خبرداد و گفت: اگر امروز ۷ عضو شورا و یک شهردار در شهرستان پارس آباد است، ما هم در کنار آنها به عنوان یار نهم برای خدمت رسانی به مردم تلاش خواهیم کرد.

وی از پیش بینی گشایش های مالی برای افزایش درآمد برای شهرداری خبر داد و گفت:  امروز توافق شد از محل درآمدهای حاصله در حل مشکلات شهری در  ساماندهی ورودی ها و خروجی های شهر ، بهبود فضای سبز ،مبلمان شهری ، رنگ آمیزی و بازگشایی خیابان مطهری و ساماندهی پارکها و  آبهای سطحی و جابه جایی ترمینال و میدان تره بار و ساماندهی دستفروشان و ایجاد مقدمات پیاده راه در هسته مرکزی شهر و تسریع در روند بازنگری در  طرح جامع شهری و تعیین تکلیف اراضی خلاصه استفاده شود .

فرماندار شهرستان پارس آباد ساماندهی نیروی انسانی و افزایش بهره وری آنها را امری مهم دانست و گفت: انتظار داریم با روحیه و حرکتی جهادی و حوزه بندی خدمات شهری اجازه گلایه مندی به مردم داده نشود.

 امامی به انتظار مردم از مسولان نیز اشاره کرد و گفت: مدیریت شهری کار جمعی و خدمات رسانی مطلوب است و در فرآهم کردن این انتظار آنچنان که باید توفیقی از نظر جلب افکار عمومی مردم نداشته ایم و باید از امروز تغییراتی حاصل شود تا امید را در بین شهروندان ایجاد و مشارکت عمومی را برای بهبود و حل مشکلات شهری داشته باشیم.

انتهای پیام/ج