سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 8374 ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱

با ارتباط آنلاین وزیر علوم و حضور مسئولان استانی انجام گرفت:

افتتاح کتابخانه مرکزی و دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی +عکس

کتابخانه مرکزی و دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی با حضور جمعی از مسئولان استانی و ارتیاط آنلاین وزیر علوم در دانشگاه محقق اردبیلی افتتاح شدند.

افتتاح کتابخانه مرکزی و دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی +عکس

به گزارش ابصارخبر، پیش از ظهر امروز کتابخانه مرکزی و دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی با حضور جمعی از مسئولان استانی و ارتیاط آنلاین وزیر علوم در دانشگاه محقق اردبیلی افتتاح شدند.

تداوم حمایت وزارت علوم از دانشگاه محقق اردبیلی

دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ارتباط آنلاین با مراسم افتتاحیه این پروژه ها گفت: حمایت های صورت گرفته از دانشگاه محقق اردبیلی به خوبی خود را نشان می دهد و ما به این حمایت ها ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت های دانشگاه ها حمایت شود، تصریح کرد: امروز شاهد اثرگذاری دانشگاه محقق اردبیلی در سطح استان و کشور هستیم.

دانشگاه محقق اردبیلی در زمینه تربیت نیروی انسانی متخصص گام های موثری برداشته است


اکبر بهنامجو استاندار اردبیل هم با بیان اینکه دانشگاه محقق اردبیلی کارهای خوبی انجام داده است، تصریح کرد: این دانشگاه در زمینه تربیت نیروی انسانی متخصص گام های موثری برداشته است و ما از حرکت های این دانشگاه حمایت می کنیم.

دانشگاه ها کمک حال کشور در شرایط تحریم هستند

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی هم گفت: اگر بتوانیم دانشگاه ها را توسعه دهیم، در آن صورت می توان در شرایط تحریم کمک حال کشور در توسعه ابعاد مختلف باشیم.

وی با بیان اینکه ارزیابی مقالات علمی دانشگاه ها نشان می دهد که دانشگاه ها از نظر علمی غنی هستند، تصریح کرد: با تکیه بر نتایج تحقیقات علمی و دانشگاهی می توان توسعه کشور را هموار کرد.

ارتقای ۱۲ پله ای رتبه دانشگاه محقق اردبیلی

عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به پروژه های این دانشگاه گفت: کتابخانه مرکزی دانشگاه با اعتبار ۲۴۵ میلیارد ریالی در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۳۰۰ متر مربع امروز به بهره برداری می رسد و این پروژه در سال ۱۳۸۷ شروع شده بود.

وی افزود: ساختمان دانشکده علوم اجتماعی هم در سال ۱۳۹۱ شروع شده که با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریالی و در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع امروز افتتاح می شود.

وی با اشاره به دیگر پروژه های افتتاح شده دانشگاه محقق اردبیلی افزود: فاز اول محوطه سازی بخش شرقی، توسعه برق سایت شرقی و بهسازی ایستگاه پمپاژ آب، اجرای محوطه خوابگاه ها و چمن مصنوعی و نصب ادوات ورزشی، تعمیرات اساسی ساختمان شماره ۲ دانشکده کشاورزی، تعمیرات اساسی ساختمان ۸ واحدی ویلایی خوابگاهی، خرید تجهیزات کتابخانه مرکزی، خرید تجهیزات دانشکده علوم اجتماعی و خرید تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی از دیگر پروژه های از دیگر پروژه های این دانشگاه بود که امروز افتتاح شد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: در مجموع برای ۱۰ پروژه این دانشگاه ۷۰۷ میلیارد ریال هزینه شده است که امروز افتتاح شد و در اختیار جامعه دانشگاهی استان و کشور قرار گرفت.

وی با اشاره به ارتقای ۱۲ پله ای رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌ بندی جدید ISC نسبت به دو سال گذشته تشریح کرد: ارتقای ۲۱۵ پله ای جایگاه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه بندی وبومتریکس دانشگاه های جهان و ۶ پله ای در بین دانشگاه های کشور در ۶ ماهه اخیر از دیگر دستاوردهای دانشگاه محقق اردبیلی است.

دانشگاه محقق اردبیلی در حوزه دینی و فرهنگی گام های موثری برداشته است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل هم گفت: دانشگاه محقق اردبیلی در سال های اخیر کارهای ارزنده ای انجام داده است که این کارها قابل تقدیر است.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حسنی اضافه کرد: این دانشگاه صرفا در زمینه عمرانی فعالیت نداشته است بلکه در حوزه دینی و فرهنگی هم گام های موثری برداشته است.

انتهای پیام/ج