نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8367 ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷

دبیر مجمع ایثارگران اردبیل خبرداد؛

دومین مرحله کمک های مومنانه مجمع ایثارگران در اردبیل

عبادالهی، دبیراجرایی مجمع ایثارگران اردبیل از آغاز دومین مرحله کمک های مومنانه در اردبیل خبرداد و گفت: این مرحله در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی با شعار نذر امام حسین(ع) در اردبیل برگزار شد.

دومین مرحله کمک های مومنانه مجمع ایثارگران در اردبیل

به گزارش ابصارخبر، سیدحمید عبادالهی، دبیراجرایی مجمع ایثارگران متحد استان اردبیل با اشاره به فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری برای کمک مومنانه به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه گفت: اجرای طرح کمک مومنانه در دوران بحران اقتصادی و معیشتی ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا، کاری ارزشمند و نوع دوستانه است.

وی به فرصت ایام عزاداری و سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برای انجام کمک های مومنانه نیز اشاره کرد و گفت: امید آفرینی در جامعه و نشر فرهنگ همدلی و همراهی با نیازمندان و آقشار آسیب پذیر، وظیفه و رسالت همه عزاداران و سوگواران واقعی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و عاشقان امامت و ولایت است.

 عبادالهی با بیان اینکه مجمع ایثارگران متحداستان نیز به عنوان یک نهاد انقلابی و ارزشی، همراهی در اجرای شایسته و باشکوه طرح کمک مومنانه را لبیک گویی به ندای عالمانه مقام معظم رهبری در کمک به اقشارآسیب پذیرجامعه می داند، افزود: حضور در کمک مومنانه و حمایت از محرومان و اقشار آسیب پذیر از تکالیف حتمی مجمع ایثارگران متحداستان اردبیل است.

وی به مرحله اول اجرای طرح توسط مجمع ایثارگران اردبیل اشاره کرد  گفت: با همراهی ایثارگران خیر استان و همزمان با ایام سوگواری و عزاداری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، بسته های غذایی در بین خانواده های آسیب پذیر و نیازمند توزیع شد.

وی تصریح کرد: این حمایت ها و کمک های مومنانه ادامه خواهد داشت و از عموم ایثارگران عزیز و یادگاران هشت سال دفاع مقدس انتظار داریم که ما را در اجرای بهتر این طرح و تهیه و توزیع بسته های معیشتی و غذایی همراهی کنند.

انتهای پیام/ج