نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8360 ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل خبرداد؛

کسب 4 عنوان برتر بسیج دانشجویی در جشنواره مالک اشتر / عنوان موفق ترین رده ، برترین حوزه و برترین پایگاه مقاومت اقشار بسیج

پرزور مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل از کسب عنوان موفق ترین رده در اقشار بسیج توسط ناحیه بسیج دانشجویی خبرداد و گفت: در این جشنواره حوزه های بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی و دانشگاه آزاد نیز به عنوان موفق ترین حوزه ها در بین اقشار بسیج معرفی شدند.

کسب 4 عنوان برتر بسیج دانشجویی در جشنواره مالک اشتر / عنوان موفق ترین رده ، برترین حوزه و برترین پایگاه مقاومت اقشار بسیج

به گزارش ابصارخبر، پرزور مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل  از کسب عنوان موفق ترین رده در اقشار بسیج توسط ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل خبرداد و گفت: در این جشنواره حوزه های بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی و دانشگاه آزاد نیز به عنوان موفق ترین حوزه ها  و پایگاه مقاومت دانشگاه فرهنگیان اردبیل نیز به عناون موفق تریت پایگاه مقاومت در بین اقشار بسیج  سپاه حضرت عباس(ع)معرفی و تجلیل شدند.

سردار جلیل بابازاده، در مراسم تجلیل از فرماندهان و رده‌های برتر سپاه و بسیج استان اردبیل اظهار کرد: این جشنواره در راستای تجلیل از زحمات و تلاش‌های یکساله بسیجیانی است که در راستای انجام ماموریت‌های ابلاغی مختلف سپاه و بسیج همت مضاعف و تلاش بی وقفه انجام داده‌اند.

وی افزود: جشنواره مالک اشتر یک فرصت بی‌بدیل و در واقع بهانه‌ای برای قدردانی از سیره عملی مالک اشتر به عنوان یار باوفای امام علی(ع) و موقعیتی است که به مرور سیره عملی ایشان بپردازیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در ادامه به ۲۵ ویژگی شاخص شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و بیان داشت: مالک اشتر زمانه، نابغه نظامی بود، در میدان دفاع مقدس، در میدان مبارزه با اشرار مسلح و در عرصه برون مرزی و مبارزه با کفار نیز این سردار سرافراز اسلام سرآمد بود.

بابازاده بیان داشت: در بسیج همه الگو هستند اما هدف از برگزاری جشنواره مالک اشتر شناسایی و معرفی واحدهای برتر و اجرای شیوه‌های خلاق در رده‌های مختلف بسیج است.

 

سردار کریمیان، دبیر کنگره بزرگداشت شهدای اردبیل نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: آن چیزی که مالک اشتر را شخصیتی ممتاز در تاریخ اسلام معرفی کرد، ولایت‌پذیری، علی مداری، سیاستمداری، کاردانی در امور، شجاعت و بصیرت انقلابی ایشان بود و بسیجیان باید از مالک اشتر به عنوان اسوه ولایتمداری، بصیرت، شجاعت و خیرخواهی الگو بگیرند.

وی اضافه کرد: امروز دشمن از جنگ سخت به جنگ نرم روی آورده و به همین جهت باید برای مقابله با این توطئه‌های نرم دشمنان طرح راهبردی و تاکتیک مناسب داشته باشیم.

کریمیان گفت: جایگاه بسیج و سپاه مانند خورشید درخشانی است که همه می‌بینند و نیازی به بیان ندارد؛ در جبهه های فرهنگی، عقیدتی، نظامی،‌ سیاسی و اقتصادی و در همه عرصه‌ها، ‌نقش پررنگ و جلوه‌گر بسیج و سپاه را می بینیم.

 

گفتنی است؛ این جشنواره با معرفی و اهدای لوح سپاس به برترین رده‌های بسیج و سپاه استان به کار خود پایان داد.