سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8312 ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵

به مناسبت سالروز اقامه نماز جمعه برگزار شد؛

دیدار مسئولان شهرستان های نیر و بیله سوار با ائمه جمعه/ خادمین ستاد نماز جمعه تجلیل شدند

همزمان با سالروز اقامه نماز جمعه مسئولان شهرستان های نیر و بیله سوار با حضور در دفاتر ائمه جمعه شهرستان ضمن تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی از خادمین ستاد نماز جمعه نیز تجلیل کردند.

دیدار مسئولان شهرستان های نیر و بیله سوار با ائمه جمعه/ خادمین ستاد نماز جمعه تجلیل شدند

به گزارش ابصارخبر، همزمان با سالروز اقامه نماز جمعه، مسئولان شهرستان‌های نیر و بیله سوار با حضور در دفاتر ائمه جمعه شهرستان ضمن تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی از خادمین ستاد نماز جمعه نیز تجلیل کردند.

ابراهیم امامی فرماندار شهرستان نیر در دیدار با حجت الاسلام آیت نعمتی امام جمعه شهرستان نیر و اعضای ستاد نماز جمعه این شهرستان به تبیین آثار و برکات نماز جمعه به ویژه خطبه های آن پرداخت در سطح جامعه پرداخت و گفت: نماز جمعه در واقع نمایش قدرت سیاسی و اجتماعی انقلاب اسلامی است.

وی ضمن تمجید از حضور جوانان در نماز جمعه، فعالیت های این قشر از جامعه در ستاد اقامه نماز جمعه را بهترین راه تربیت دینی عنوان کرد و گفت: جوانان با حضور در چنین محیط های معنوی می توانند با خودسازی علاوه بر تعالی خود، جامعه را نیز بسوی پیشرفت رهنمون کنند.

فرماندار نیر در پایان سخنان خود از اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان به ویژه حجت الاسلام نعمتی امام جمعه نیر به خاطر اقدامات خیرانه و سازنده در این شهرستان که موجب پیشرفت شهرستان و کاهش اسیب های اجتماعی در نیر شده است قدردانی کرد.

 

نماز جمعه سنگر پاسخگویی به دشمنان است

حجت الاسلام جابر عزیزی امام جمعه شهرستان بیله سوار نیز از نماز جمعه به عنوان سنگر پاسخگویی به دشمنان نام برد و با بیان اینکه نماز جمعه علاوه بر روشنگری های سیاسی دارای ابعاد تربیتی نیز است که جوانان با حضور در این محیط معنوی و فرهنگی می توانند با خودسازی به جایگاه های معرفتی عمیق دست پیدا کنند.

تجدید میثاق با ائمه جمعه، برپایی میز خدمت و تجلیل از خادمین ستاد نماز جمعه از برنامه های بزرگداشت سالروز اقامه نماز جمعه با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان های نیر و بیله سوار بود.

انتهای پیام/ج