کد خبر: 828 ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶

افتتاح پروژه های مشارکتی بنیاد برکت در اردبیل

محمد مخبر در مراسم افتتاح کارخانه آرتا سرم برکت در اردبیل گفت:اگر شعارهای سال را که از سوی مقام معظم رهبری بیان می شود، دنبال و اجرایی می کردیم، امروز این تحریم های ظالمانه هیچ اثری در ما نداشت.

به گزارش ابصارنیوز به نقل از ایسنا، محمد مخبر در مراسم افتتاح کارخانه آرتا سرم برکت در اردبیل با بیان اینکه همه چیز در دنیا روی یک برنامه تدوین و مدیریت شده به دست حضرت ولی عصر (عج) است، گفت: اینکه در ماه شعبان، ماه عرفان به شهر عرفان قدم می گذاریم، اتفاقی نیست؛ چراکه این سفر توفیق بزرگی است تا در این ایام در شهر مقدس اردبیل شاهد افتتاح پروژه های بنیاد برکت باشیم.

وی افزود: اگر شعارهای سال را که از سوی مقام معظم رهبری بیان می شود، دنبال و اجرایی می کردیم، امروز این تحریم های ظالمانه هیچ اثری در ما نداشت.

مخبر با بیان اینکه در پیروزی انقلاب اسلامی بخشی از مسائل که به دست مردم سپرده شد، در آنها موفقیت حاصل شد، تصریح کرد: از زمان روی کار آمدن نظام جمهوری اسلامی ایران تاکنون با وجود همه توطئه های دشمنان، ساختار سیاسی کشور با هیچگونه مشکلی مواجه نشده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خاطرنشان کرد: باید در همه عرصه‌ها به معنای واقعی کار به مردم واگذار شود، نه اینکه عده‌ای بخواهند به بهانه خصوصی‌سازی، کارها را به صورت گروهی بر عهده بگیرند و بر اقتصاد و منابع این کشور سنگ بیندازند.

وی با بیان اینکه عصاره اقتصاد مقاومتی مردمی کردن اقتصاد است، گفت: بنیاد برکت در سال‌های گذشته فعالیت‌های آنچنان اساسی در استان اردبیل انجام نداده بود، ولی با تلاش‌های استاندار اردبیل و پیگیری‌های نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، امسال بنیاد برکت فعالیت بیشتری را در راستای توانمندی اقتصادی در استان اردبیل انجام داده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه بیش از 209 طرح اقتصادی اجرا شده یا در دست اجرا داریم، افزود: تکمیل ‌هزار و 700 طرح زیربنایی در کشور نیز در اولویت است.

مخبر تصریح کرد: 18 هزار کودک زیر 10 سال یتیم تحت پوشش ستاد است که سعی می‌کنیم در بخش درمانی نیز در خدمت‌رسانی به مناطق محروم، امکانی را فراهم کنیم تا مردم به بهترین پزشکان دسترسی داشته باشند.

وی از مشارکت بنیاد برکت در ساخت و تکمیل ده بیمارستان در سطح کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: اصل مأموریت ستاد، توانمندسازی اقتصادی مردم مناطق محروم است.












































انتهای خبر