سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 8053 ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل به مناسبت نیمه شعبان و آغاز هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل با صدور پیام مشترکی خجسته سالروز میلاد حضرت مهدی موعود(عج) و آغاز هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفتند.

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل به مناسبت نیمه شعبان و آغاز هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)

به گزارش ابصارخبر، آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و اکبر بهنام جو استاندار اردبیل با صدور پیام مشترکی خجسته سالروز میلاد حضرت مهدی موعود(عج) و آغاز هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفتند.

در این پیام آمده است: 

 بی تردید، وجود مطهر حضرت بقیه ا... الاعظم، به عنوان حجت برحق و آخرین ذخیره الهی، نعمت بزرگ پروردگار عالمیان به همه ما و بلکه به تمامی مستضعفان عالم است تا با ظهور پرنورش، سراسر گیتی را از عدل و انصاف لبریز و آموزه‌های انسان‌ساز دین جد بزرگوارش را به معنای واقعی کلمه، جاری و برقرار فرماید.

   اینک در آستانه نیمه شعبانی دیگر، این جانبان فرارسیدن زادروز مسعود یوسف زهرا(س)، امام المنتظَر، حضرت مهدی موعود (عج) را که روز جهانی مستضعفان و سربازان گمنام امام عصر(ع)  نامیده شده و امسال با روز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی – این حسنه جاری معمار کبیر انقلاب، حضرت امام راحل(ره) - مقارن گردیده، به مردم ولایی و خداجوی استان مقدس اردبیل، خصوصا کارکنان جان برکف مجموعه اطلاعات و خانواده‌های محترم آنان، تبریک و تهنیت می‌گوییم و ضمن قدردانی قلبی از زحمات طاقت‌فرسا و تلاش‌های مجاهدت گونه سربازان گمنام ولی عصر(ارواحنا له الفدا)  و جهادگران شریف بنیاد مسکن، از درگاه پروردگار مهربان برای همه این عزیزان در خدمتگزاری بیش‌تر به این آب و خاک، بویژه صیانت از نعمت مهم امنیت و محرومیت زدایی از جامعه، موفقیت‌های روزافزون و سالی توام با احسن الحال، مسالت می‌کنیم.

 

سید حسن عاملی- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل

اکبر بهنام جو- استاندار اردبیل

انتهای پیام/ج