سرویس: اخبار کوتاه کد خبر: 8038 ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در استان اردبیل خبرداد:

اهدای متبرکات آستان قدس رضوی به خیرین سلامت در اردبیل+عکس

حجت الاسلام قیامی مسئول دفتر آستان قدس رضوی در استان اردبیل از اهدای متبرکات آستان قدس به خیرین سلامت خبرداد و گفت: این کار به منظور قدردانی از احساس مسئولیت خیرین در حفظ سلامت مردم در مواجهه با ویروس کرونا انجام می شود.

اهدای متبرکات آستان قدس رضوی به خیرین سلامت در اردبیل+عکس

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام اکبر قیامی مسئول دفتر آستان قدس رضوی در استان اردبیل به همراه جمعی از خادمیاران رضوی با حضور در کارگاه تولیدی مواع ضد عفونی کننده قدرت نوری مدیر عامل شرکت آرتا جوجه اربیل، ضمن قدردانی از تلاش های خیرخواهانه وی در مقابله با ویروس کرونا، متبرکات آستان قدس رضوی را به مجموعه وی اهدا کرد. 

 مسئول دفتر آستان قدس رضوی در استان اردبیل در حاشیه این دیدار در گفتگو با خبرنگار به تشریح فعالیت های دفتر آستان قدس استان اردبیل در زمینه ویروس کرونا پرداخت و گفت:  حضور خادمیاران رضوی در بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل و قدردانی از مدافعان سلامت اردبیل، تهیه و توزیع 4000 پرس غذا و بسته های متبرک آستان قدس در دو بیمارستان امام خمینی(ره) و سبلان اردبیل ویژه بیماران کرونایی در کنار قدردانی از خیرین سلامت، تولیدکنندگان مرمی مواد بهداشتی از جمله برنامه های دفتر  آستان قدس رضوی در استان اردبیل است.

وی به مشکلات ایجاد شده توسط ویروس کرونا برای قشر ضعیف جامعه اشاره کرد و گفت: احساس مسئولیت خیرین و ورود آنها در زمینه تهیه و تولید بسته های بهداشتی بویژه محلول های ضد عفونی کننده و توزیع آنها به صورت رایگان در مناطق محروم، کار پسندیده ای است که شایسته تقدیر است.

حجت الاسلام قیامی در ادامه سخنان خود به فعالیت های شرکت آرتاجوجه اردبیل در این زمینه اشاره کرد و گفت: قدرت نوری مدیر عامل شرکت آرتا جوجه از جمله خیرین سلامت اردبیل در زمینه تولید و پخش محلول های ضد عفونی کننده در مناطق محروم است.

وی با بیان اینکه شرکت آرتا جوجه روزانه 3000هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده ویژه مبارزه با ویروس کرونا تولید و در مناطق محروم اردبیل توزیع می کند، گفت: خیرین سلامت در کنار پزشکان و پرستاران که مبارزین خط مقدم ویروس کرونا هستند نقش به سزایی در کنترل و مهار ویروس کرونا در جامعه ایفا می کنند.

 مسئول دفتر آستان قدس رضوی در استان اردبیل در پایان سخنان خود از اهدای متبرکات آستان قدس رضوی به خیرین سلامت در استان خبرداد و گفت: احساس مسئولیت خیرین در جهت حفاظت از سلامتی مردم کار پسندیده ای است که شایسته تقدیر است.

 

انتهای پیام/ج