سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 8029 ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵

بازی ویژه تلفن همراه «تکاور»+لینک دانلود

بازی ویژه تلفن همراه «تکاور» تولید شده توسط مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج منتشر شد.

بازی ویژه تلفن همراه «تکاور»+لینک دانلود

به گزارش ابصارخبر، بازی ویژه تلفن همراه «تکاور» تولید شده توسط مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج منتشر شد.

در این بازی تمام شهرهای اسیر در دستان تروریستها آزاد شده اند ولی نیروهای اعزامی از آزادسازی آخرین شهر گرفتار در دستان آنها باز مانده اند، تکاور که معروفترین سرباز از گردان ضد تروریست بوده و به ممکن کننده غیر ممکنها معروف است برای نابودی آخرین پایگاه نیروهای داعشی اعزام می‌شود.

لینک دانلود

قسمت داستانی بازی نیز شامل 25 مرحله و زمان مناسبی است و میتواند مدت‌ها شما را سرگرم کند. در بخش بازی آزاد نیز وجود رده بندی و لیگ باعث بیشتر شدن اشتیاق و حس رقابت خوبی بین کاربران شده است.

دشمنان در این بازی از تنوع خوبی برخوردار هستند و شما با استفاده از تفنگ (درگیری دور) و شمشیر (درگیری نزدیک) می‌توانید آن‌ها را به هلاکت برسانید.

یکی از بخش‌های جذاب بازی وجود امکان شخصی سازی و ارتقای آیتم‌های مربوط به شخصیت اصلی بازی است. شما می‌توانید آیتم‌های موجود را ارتقا دهید و یا از آیتم‌های قویتر استفاده کنید.

برای ارتقا و یا خرید آیتم‌ها شما نیاز به سکه و الماس دارید که هر دوری آن‌ها را طی مراحلی که طی میکنید میتوانید به دست آورید. شما با کشتن دشمنان و یا از بین بردن چیزهایی مثل جعبه‌های موجود در میدان مبارزه سکه دریافت میکنید.

همچنین شما با گذراندن هر مرحله میتوانید تعدادی الماس به دست آورید که به خرید های شما در بازی سرعت می‌بخشد.

 

انتهای پیام/