سرویس: اخبار کوتاه کد خبر: 8010 ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خبرداد:

کلاسهای آموزشی دانشگاه آزاد اردبیل بصورت مجازی برگزار می شود

رئیس دانشگاه ازاد اردبیل در اولین جلسه شورای معاونین واحد اردبیل در سال 99 گفت: کلاسهای آموزشی این دانشگاه از ۱۶ فروردین و از طریق سامانه کلاسهای مجازی و غیر حضوری برگزار خواهد شد

کلاسهای آموزشی دانشگاه آزاد اردبیل بصورت مجازی برگزار می شود

به گزارش ابصارخبر، اسحق رسولی رئیس دانشگاه ازاد اردبیل در اولین جلسه شورای معاونین واحد اردبیل در سال 99  گفت: کلاسهای آموزشی این دانشگاه از ۱۶ فروردین و از طریق سامانه کلاسهای مجازی و غیر حضوری برگزار خواهد شد.

وی افزود: وی ادامه داد: با توجه به شیوع این بیماری، کلیه کلاسهای آموزشی از 16 فروردین و طبق انتخاب واحد دانشجویان با قدرت تمام درفضای مجازی، طبق روال هفته های گذشته برگزار خواهد شد ودانشجویان موظف به شرکت دراین کلاسها هستند. اساتید محترم نیز ضمن برگزاری دقیق کلاسها، دانشجویان عزیز را راهنمایی خواهندکرد.

رئیس دانشگاه آزد اسلامی استان اردبیل افزود: در راستای مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و همچنین مصوبه  شورای معاونین دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل، کلیه  قسمت‌های اداری این دانشگاه تا ۲۰ فروردین تعطیل می باشد و از ۲۳ فروردین تا اطلاع ثانوی انجام امور اداری به صورت دورکاری انجام یافته و حضور در محل کار صرفاً با هماهنگی معاونت حوزه مربوطه مقدور خواهد بود.