کد خبر: 7859 ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶

به مناسبت روز دانشجو برگزار می شود؛

اجتماع بزرگ دانشجویان مطالبه گر تا برپایی مناظرات دانشجویی در اردبیل

تشکل های مختلف دانشجویی به مناسبت روز دانشجو برنامه های متنوعی برای گرامیداشت این روز بزرگ در اردبیل در نظر گرفته اند که به دلیل تنوع زیاد و تعدد برنامه ها این مراسمات در طول یک هفته برگزار می شود.

اجتماع بزرگ دانشجویان مطالبه گر تا برپایی مناظرات دانشجویی در اردبیل

به گزارش ابصارخبر،  روز دانشجو به عنوان نماد استکبار ستیزی در ایران مطرح است چراکه شهادت سه دانشجوی مسلمان در جریان سفر استبدادی معاون رئیس جمهور آمریکا به ایران به دست جلادان طاغوت در دانشگاه تهران موجب بیداری ملت ایران و آغاز جرقه های استکبارستیزی در کشور شد.

تشکل های مختلف دانشجویی در اردبیل به همین مناسبت برنامه های متنوعی برای گرامیداشت این روز بزرگ در استان اردبیل در نظر گرفته اند که ب دلیل تنوع زیاد و تعدد برنامه ها این مراسمات در طول یک هفته برگزار می شود.

جشن بزرگ دانشجویان اردبیل با سخنرانی اکبر بهنام جو استاندار اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی، اکران مستند ماجرای نیمروز توسط بسیج دانشجویی و جامعه اسلامی دانشجویان در دانشگاه محقق اردبیلی، برگزاری تریبون آزاد روز دانشجو توسط انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی، اکران مستند ایکسونامی توسط انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محق اردبیلی، پرسش و پاسخ با کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و انتشار ویژه نامه اعتدال و طلوع توسط انجمن اسلامی دانشجویان دانشاه محقق اردبیلی از جمله برنامه هایی است که به مناسبت روز دانشجو توسط تشکل های دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه خواهد شد.

اجتماع بزرگ دانشجویان مطالبه گر با سخنرانی ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردبیل برنامه ای است که توسط بسیج دانشجویی به مناسبت روز دانشجو برنامه ریزی شده که روز یکشنبه در سالن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد.

برگزاری جشنواره های ورزشی درون دانشگاهی، اکران مستند رد خون،تریبون آزاد دانشجویی در خوابگاهها، مناظره دانشجویی  و برگزاری انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از جمله برنامه هایی است که به مناسبت روز دانشجو توسط تشکل های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در این دانشگاه برگزار می شود.

دیدار با خانواده شهدای دانشجو، جشن بزرگ دانشجودیدار با جانبازان دوران دفاع مقدس  و یرگزاری نشست های سیاسی و بصیرت افزایی با موضوع استکبار ستیزی عنوان برنامه هایی است که توسط تشکل های دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل به مناسبت روز دانشجو در این دانشگلاه برگزار خواهد شد.

مشابه برنامه فوق در شهرستان های استان اردبیل نیز توسط بسیج دانشجویی پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ج