کد خبر: 7841 ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱

رزمایش و رویداد بزرگ تولید محتوای بسیج در اردبیل برگزار می شود

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از برگزاری بزرگترین رویداد و رزمایش تولید محتوای بسیج در هفته بسیج خبرداد.

رزمایش و رویداد بزرگ تولید محتوای بسیج در اردبیل برگزار می شود

قاسم محمدزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهارداشت: بمناسبت فرا رسیدن هفته بسیج رزمایش و رویداد بزرگ تولید محتوای بسیج در اردبیل برگزار می شود.

محمدزاده با اشاره به اینکه این رویداد بزرگ و رزمایش در سه محور پویا نمایی کات اوت، بازی های ویژه پلتفرم اندروید و نرم افزارهای ویژه پلتفرم اندروید برگزار می شود افزود: علاقمندان در این سه بخش و محور می توانند با حضور در دبیرخانه برگزاری رویداد بزرگ و رزمایش تولید محتوای بسیج واقع در میدان 15 خرداد جنب مدرسه امام حسن مجتبی (ع) ثبت نام و شرکت کنند.

وی هدف از برگزاری این رویداد بزرگ تولید محتوای را مانور حرکت هماهنگ در فضای مجازی، تشکیل یک فرماندهی و کنترل واحد برای عملیات در فضای مجازی و تولید حجم قابل توجهی از محصول با کیفیت رقابتی در طراز اندیشه و توان بسیج عنوان کرد وافزود: شرکت کنندگان در یک رزمایش 48 ساعته باید در زمینه تولید این محصولات به رقابت بپردازند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان اردبیل تصریح کرد: شرکت کنندگان باید کلیه تجهیزات الکترونیک ( اعم از لپ تاپ، تلفن همراه ( به عنوان مودم) هارد اکسترنال و فلش) و تجهیزات غیر الکترونیک نظیر، کاغذ، مداد طراحی، تخته شاسی و .. را با خود به همراه داشته باشند.

محمدزاده گفت: برگزیدگان و تیم های برتر جواز حضور در مرحله نهایی رویداد ملی تولید محتوای بسیج را در بهمن ماه کسب خواهند کرد.

به گزارش سبلان‌ما، زمان و مکان این رویداد و رزمایش بزرگ تولید محتوای بسیج بزرودی اعلام می شود.