کد خبر: 7193 ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴

به مناسبت روز پرستار انجام گرفت

دیدار استاندار اردبیل با پرستاران بیمارستان امام خمینی(ره)+تصایر

استاندار اردبیل به همراه هیات همراه و رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) روز پرستار را گرامی داشتند.

دیدار استاندار اردبیل با پرستاران بیمارستان امام خمینی(ره)+تصایر

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، عصر یکشنبه اکبر بهنامجو استاندار اردبیل به همراه جواد زنجانی فرماندار اردبیل و قدرت اخوان اکبری به مناسبت روز پرستار با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) این شهر از زحمات شبانه روزی پرستاران با اهدای شاخه گل تجلیل کردند.

همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل جهت تبریک این روز و تکریم و تجلیل از خدمات ارزشمند پرستاران با حضور در اورژانس مراکز آموزشی و درمانی بیمارستان حضرت امام خمینی (ره)، علوی، فاطمی، بوعلی و امام رضا (ع) اردبیل، با اهدای شاخه گل از زحمات این قشر فداکار تقدیر نمود.

قدرت اخوان اکبری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در حاشیه این دیدار با اشاره به خدمات انجام گرفته از سوی ۲ هزار پرستار شاغل در مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در سراسر استان افزود: با وجود این تعداد پرستار در مراکز درمانی دولتی استان همچنان از لحاظ تعداد نیروی پرستاری تا رسیدن به شاخص مربوطه فاصله داریم، اما پرستاران با این حال با نهایت سعی و تلاش بهترین خدمات درمانی را علیرغم کمبود‌های درمانی به مردم ارائه می‌دهند و این امر موجب شده است که رضایت مندی از خدمات انجام گرفته در مراکز درمانی دانشگاهی مطلوب باشد.

وی با اشاره به حجم خدمات پرستاری افزود: سالانه بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر مراجعه به اورژانس‌ها و درمانگاه‌های تحت پوشش دانشگاه و حدود ۱۲۰ هزار بستری در بیمارستان‌ها داریم و بی شک زحمات و فداکاری کادر پرستاری نباشد مشکلات فراوانی بوجود می‌آید و این قشر مغزز تمام توان خود را در شبانه روز، ایام تعطیل بکار می‌گیرند و خود را در غم و شادی بیماران شریک نموده و در سلامتی آن‌ها نقش حیاتی و محوری و انسانی خود را ایفاء می‌نمایند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان کرد: به مناسبت روز پرستار از طرف دفاتر پرستاری مراکز درمانی و بیمارستانی تحت پوشش دانشگاه ایستگاه سلامت جهت ارائه خدمات از جمله فشار خون، قد و وزن به مراجعین بصورت رایگان بر پا شد.
 

انتهای پیام/ج