کد خبر: 7184 ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴

نماینده مردم اردبیل :

دولت در برابر خلف وعده ها اروپا پاسخگو باشد/ جوانان می توانند فضای مجازی را میدان انقلاب کنند

نماینده مردم اردبیل،نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: با بستر سازی کسب و کار های اینترنتی و با استفاده از ظرفیت های و نیروهای جوان می توان فضای مجازی را میدان انقلاب کرد و دشمنان از این فضا دست خالی بیرون راند.

دولت در برابر خلف وعده ها اروپا پاسخگو باشد/ جوانان می توانند فضای مجازی را میدان انقلاب کنند

به گزارش ابصارخبر، صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما،دبا توجه به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب  اظهار داشت: با تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان تلاش کردیم تا زمینه و بستر بکارگیری نیروهای جوان و نخبه را در عرصه های مدیریتی فراهم کنیم تا یک تحول جدی در این حوزه اتفاق بیافتد با تکیه بر جوانان  و نخبگان  اقتصاد کشور نیز شکوفا می شود.

وی افزود:در هشت سال دفاع مقدس جوانان ما امتحان شایستگی دادند و قطعا امروز در عرصه خدمت‌رسانی به مردم جوانان و دانشجویان و فارغ‌التحصیلان ما باید آستین بالا زده و در این عرصه ورود پیدا کنند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین  با اینکه راهبرد وبرنامه ریزی  خاصی برای مدیریت اقتصاد کشور با استفاده از توان داخلی اتخاذ نشده گفت:به اعتقاد بنده 70 درصد مشکلات داخلی به علت سو مدیریت ها مسئولان اجرایی کشور است و تحریم به میزان کمی در اقتصاد کشور نقصان ایجاد می کند.

وی با اشاره به خلف وعده های اروپا در اجرایی کردن  سازوکار مالی اروپا برای تسهیل تجارت با ایران که باید دولت پاسخگو باشد تصریح کرد: امیدوارم مسئولان اجرایی کشور بعد از این تحریم ها خودی نشان بدهند و انقلاب دیگری در عرصه اقتصادی بکنند.

این نمایده مجلس  ادامه داد: کسب وکارهای اینترنتی و نو می تواند زمینه اشتغال زایی قابل توجهی را در کشور فراهم کند ؛دولت باید راهگشای جوانان در ایجاد بسترهای لازم برای تولید شغل در این عرصه باشد.

وی افزود:با استفاده از ظرفیت های بسیج و نیروهای جوان  می توان فضای مجازی را میدان انقلاب کرد و دشمنان از این فضا دست خالی بیرون کرد.

بدری اظهار کرد:اشرافی گری ، برخی مسئولان را از مسیر انقلاب منحرف کرده است و به آفتی برای نظام تبدیل شده اندو این موضوع  قابل پذیرش از سوی مردم نیست.

انتهای پیام/م