کد خبر: 7158 ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶

دومین جشنواره ملی عکس حیران در اردبیل برگزار می شود

دبیر جشنواره ملی عکس حیران از برگزاری دومین جشنواره عکس طبیعت در اردبیل خبرداد و گفت: علاقمنددان از سراسر کشور می توانند آثار خود را تا پایان بهمن ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دومین جشنواره ملی عکس حیران در اردبیل برگزار می شود

به گزارش خبرنگار ابصارخبر،  آیدین صادقی مقدم دبیر جشنواره ملی عکس حیران از برگزاری دومین جشنواره ملی عکس طبیعت در اردبیل خبرداد و گفت: این جشنواره با هدف انعکاس طبیعت و مناطق بکر ایران و معرفی کوهستان های کشور در اردبیل برگزار می شود.

وی در ادامه سخنان خود به تشریح جزئیات این جشنواره پرداخت و گفت: شناسایی و معرفی مناظر و چشم اندازهای طبیعی کشور، اقلیم ها و تنوع در انواع محیط های طبیعی،آشنایی با مناطق بکر، گونه های گیاهی و حیات وحش به خصوص گونه های جانوری از جمله اهداف این جشنواره است.

صادقی مقدم در ادامه سخنان خود به بخش ویژه جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: این بخش به تصاویری از کوه یا کوهستان های ایران  اختصاص دارد که می تواند موضوعات مربوط به کوه و فرهنگ کوهنوردی در جامعه را ترویج دهد.

وی با بیان اینکه هر عکاس مجاز به ارسال حداکثر ۱۲ عکس در هر بخش است، گفت: عکس ها بایستی به صورت تک عکس ارسال شوند.

دومین جشنواره ملی عکس حیران

دبیر دومین جشنواره ملی عکس حیران در پایان سخنان خود به مهلت ارسال اثار نیز اشاره کرد و گفت: علاقمندان می توانند تا پایان بهمن ماه آثار خود را از طریق سایت جشنواره به آدرس اینترنتی www.Az-Photo.com ارسال کنند.

وی در پایان سخنان خود به زمان برگزاری مراسم اختتامیه نیز اشاره کرد و گفت:  اجرای نمایشگاه و مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان نیز 18 اسفندماه در اردبیل برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: تمامی آثار راه یافته به مرحله نهایی نیز در قالب کتاب منتشر و در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/ج