کد خبر: 7157 ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶

بیانیه 200 نفر از اعضاي هيات علمي دانشگاه آزاد اردبيل بر تبعيت و حمايت از تدابير رهبر انقلاب

200 نفر از اعضاي هيات علمي دانشگاه آزاد استان با صدور بیانیه ای ضمن اعلام تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب بر حفظ وحدت همگاني وعمل به الگوي اقتصاد مقاومتي تاكيد كردند.

بیانیه 200 نفر از اعضاي هيات علمي دانشگاه آزاد اردبيل بر تبعيت و حمايت از تدابير رهبر انقلاب

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، 200 نفر از اعضاي هيات علمي دانشگاه آزاد استان با صدور بیانیه ای ضمن اعلام تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب بر حفظ وحدت همگاني و عمل به الگوي اقتصاد مقاومتي تاكيد كردند.

در اين بيانيه آمده است:در آستانه 40 سالگی انقلاب شکوهمند اسلامیِ مردم ایران هستیم و نظام جمهوری اسلامی در دوره رشد و بالندگی بویژه در عرصه های علمی و فناوری و حفظ اقتدار و عزت درعرصه بین المللی هست. نظام سلطه با ایجاد تنش های منطقه ای و جریانات مذهبی جعلی و خون آشام در صدد تضعیف کشورهای اسلامی و براندازی جبهه مقامت اسلامی در برابر استکبار جهانی است.

در همین راستا در شرایط کنونی با به راه انداختن جنگ نیمه سخت تحریم اقتصادی و جنگ روانی بر علیه مردم ایران با بهره گیری از رسانه های سلطه و عناصر کشورهای خود فروخته، توطئه و دسیسه دیگری را رقم زده است.

در قسمت ديگر اين بيانيه مي خوانيم: ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل ضمن اعلام تبعیت و حمایت جدی خود از تدابیر هوشمندانه و مدیریت راهبردی مقام معظم رهبری با تأسی از معظم له از عموم ملت شریف ایران و مسئولان کشوری و لشگری به نوبه خود خواهانیم تا برای برآب کردن نقشه دشمنان خارجی و پاکسازی مفسدان و اخلال گران داخلی امور زیر را سرلوحه خود قراردهیم:

1-  حفظ و تقویت وحدت و انسجام ملی در برابر توطئه های رنگارنگ دشمنان دانا و کج فهمی دوستان نادان

2-  حمایت از اقتدار دفاعی و صلابت نیروهای مسلح تلاش جدی برای عمل به الگوی اقتصاد مقاومتی به عنوان نقشه راه پیشرفت و فعال کردن ظرفیت های داخلی کشور

3-  همت و تلاش جهادی برای رفع چاش ها و موانع پیشرفت کشور

4-  برخورد قاطع با مجرمان اقتصادی و شبکه های فساد و رانت خواری در هر رنگ  و لباسی  و در هر پست و مقامی

5-  قربانی نکردن مصلحت نظام و منافع ملی و آرمان های مقدس مردم مومن به پای جریانات و گروههای سیاسی

در بيانيه اعضاي هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي استان اردبيل اظهار اميدواري شده است در پناه توجهات حضرت ولی عصر (عج) پرچم عزت و اقتدار ایران اسلامی بیش از پیش بر بلندای پیشرفت و سربلندی به اهتزاز در آید.

 

انتهای پیام/ج