کد خبر: 7120 ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵

مسئول قرارگاه محرومیت‌زدایی امام رضا(ع)

مدافعان حرم؛ مدافعان حریم دل بودند/ بسیجی واقعی زندگی اش وقف اسلام است

مسئول قرارگاه محرومیت‌زدایی امام رضا(ع) کشور در جمع جهادگران بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه مدافعان حرم قبل از توفیق شهادت، مدافعان حریم دل بودند، گفت: ناکامی های مسئولین در ماموریت هایشان حاصل عدم معرفت در انجام کارها است.

مدافعان حرم؛ مدافعان حریم دل بودند/ بسیجی واقعی زندگی اش وقف اسلام است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، حسین یکتا مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) و مسئول سابق قرار گاه فرهنگی خاتم الاوصیاء پیش از ظهر امروز در جهادگران بسیج دانشجویی استان اردبیل با بیان اینکه دوران دانشجویی بهترین دوران زندگی جوانان است، گفت: جوانان و بسیجیان در عصر کنونی که عصر جنگ نرم است باید تلاش بیشتری از خود نشان دهند چراکه امروز استکبار جهانی با هزاران توطئه در صدد نابودی ایران اسلامی برآمده و ما باید هوشیارتر عمل کنیم همانطور که همانند پدرانمان برای حفظ نظام جمهوری اسلامی از جان و دل مایه بکذاریم.

وی با اشاره به اینکه جوانان و بسیجیان ابتدا باید خود را بشناسند، گفت: برنامه ریزی برای پیشبرد اهداف زندگی مستلزم شناخت افراد از خود و توانمندی های خودشان است.
 
همایش تجلیل از گروه های جهادی بسیج دانشجویی استان در اردبیل+تصاویر

مسئول قرارگاه محرومیت‌زدایی امام رضا(ع) کشور با اشاره به اینکه دشمن در حال حاضر از تمام قوای خود برای فشار بر ایران اسلامی استفاده می‌کند، گفت: نبرد امروز جدی شده و برای پیروزی در این نبرد باید تمام جوانان و تمام ملت ایران در برابر دشمنان انقلاب اسلامی یکدل و یک صدا شوند چراکه زندگی همه ما در سایه انقلاب اسلامی تداوم دارد.

یکتا در ادامه سخنان خود به دوران هشت سال دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: جوانان باید قدر این شهدا را بدانند چراکه برای آسایش فرزندان این مرزوبوم رفتند و دست از جان و خانواده خود را دادند  تا پرچم ایران همچنان پابرجا و استوار برافراشته شود.

همایش تجلیل از گروه های جهادی بسیج دانشجویی استان در اردبیل+تصاویر

وی با بیان اینکه دانشجویان باید قدر دوران دانشجویی خود را بدانند و از حضور در اردوهای جهادی لذت ببرند گفت: حضور در اردوهای جهادی هم می‌تواند عامل دلگرمی مردم باشد و هم تذکری به مسؤولان کم کار تا مسؤولیت خود را به نحوه احسن انجام دهند.

این پیشکسوت عرصه جهاد و سازندگی در بخش دیگری از سخنان خود به توصیف ویژگی های بسیج  و بسیجی پرداخت و گفت:: هرجاکه بوی شهادت می‌ید باید بسیجی‌وار در میادین حاضر شویم  چرا که شهادت نصیب هرکسی نخواهد شد و حیف است که بسیجی باشید ولی در راه خدا واسلام خون دل نخورید.

یکتا بر لزوم هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان تاکید کرد و گفت: هدف اصلی دشمن از بین بردن وحدت و انسجام ملت ایران اسلامی است و ما نباید اجازه دهیم دشمن به هدف خود برسد.

 

انتهای پیام/ج