کد خبر: 7103 ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰

مراسم تجلیل از قهرمانان پنجمین دوره مسابقات کشتی باشگاه های جهان + تصاویر

تجلیل از خانواده شهدا و قهرمانان کشتی استان در کنار تجلیل از قهرمانان پنجمین دوره مسابقات باشگاه های جهان از جمله اقدامات با ارزش این دوره از مسابقات بود.

مراسم تجلیل از قهرمانان پنجمین دوره مسابقات کشتی باشگاه های جهان + تصاویر

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پنجمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان با برتری تیم های بیمه رازی ، روسیه  و سینا صنعت ایذه به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

حضور قهرمانان المپیک و جهان در رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان به عقیده کارشناسان باعث افزایش سطح فنی مسابقات شده بود به طوری که تیم کشتی آزاد روسیه در مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان که امسال در بابل برگزار شد شرکت نکرد و با توجه به این مساله حضور روس‌ها در این دوره از مسابقات باعث جذابیت این رویداد بین المللی شده بود و تا آخرین نفس برای کسب مقام قهرمانی تلاش کردند ولی نتوانستد از سد دلاورمردان ایرانی عبور کنند.

تجلیل از خانواده های شهدای بعنوان سمبل قهرمانان و پهلوانان کشور چون خانواده شهید شاپور برزگر و زحمتکشان و قهرمانان کشتی استان همچون رحیم علی آبادی، احدپازاج، داورجدی، سید علی گرمرودی، یعثوب جوان صالح، نادرمشروطه، علی اشکانی، طیار دمیرچی و افشین بیابانگرد با حضور استاندار اردبیل، سرپرست فدراسیون کشتی و مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل در سالن 6 هزار نفری حسین رضا زاده  اردبیل از جمله کارهای بارازش و فراموش نشدنی این دوره از رقابت ها بود.

تلاش های شبانه روزی عوامل اجرایی پنجمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان در اردبیل و تجهیز کردن سالن زیبای حسین رضازاده با استاندارد‌های جهانی باعث جذب6 هزار تماشاگر به سالن شده بود که مسؤولان فدراسیون کشتی در مصاحبه‌های مختلف رضایت کامل از میزبانی اردبیل در این رقابت‌ها داشتند و اردبیل بار دیگر با میزبانی عالی خود توانست نمره قابل قبولی در این مسابقات کسب کند.

عکس: سعید آخربین

انتهای پیام/ج