کد خبر: 7058 ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸

به مناسبت روز دانشجو انجام گرفت؛

دیدار مسئولین بسیج دانشجویی استان و دانشگاه های اردبیل با خانواده شهدای دانشجو

مسئولین بسیج دانشجویی استان به همراه روسای دانشگاه های آزاد اسلامی و پیام نور اردبیل با حضور در منازل خانواد شهدای دانشجو ایوب معادی و مهدی مرادی با آرمان های انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردند.

دیدار مسئولین بسیج دانشجویی استان و دانشگاه های اردبیل با خانواده شهدای دانشجو

به گزارش خبرنگارابصارخبر، پیش از ظهر امروز دکتر پرویز پرزور مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان به همراه حجت الاسلام عزیزاله عابدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان به مناسبت گرامی داشت روز دانشجو به همراه دکتر اسحق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل و دکتر بنایی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردبیل به ترتیب با حضور در منازل خانواده شهدای دانشجو ایوب معادی و مهدی مرادی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

دیدار با خانواده شهدا، رزق است

دکتر پرویز پرزور مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان در ابتدای این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص شهدا اشاره کرد و گفت: مقام خانواده شهید را فقط می توان با خود شهید مقایسه کرد.

وی با بیان اینکه دیدار از خانواده شهدا جزو وظایف همیشگی ما است، گفت: این دیدار ها در واقع قوت قلب و الهام بخش این نکته است که اگر خود شهدا امروز در قید حیات دنیوی بودند و در عرصه مورد نظر تلاش و فعالیت می کردند در برخورد با مشکلات و موانع چگونه برخورد می کردند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان در پایان سخنان خود تصریح کرد: امروز باید نگاه کنیم اگر شهدا در قید حیات بودند در کدام جبهه برای انقلاب و اسلام مجاهدت می کردند؟ ما نیز باید با این نگاه، مسیر شهدا را دنبال کنیم.

خانواده های شهدا پرچم اسلام را برافراشته اند

حجت الاسلام عزیزاله عابدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان این دیدار با بیان اینکه معنویت نهفته در خانواده های معظم شهدا، انرژی انسان را بالا می برد، گفت: خدمت به شهدا و خانواده های انها بزرگ ترین توفیق الهی است که نصیب هر فردی نمی شود.

وی با بیان اینکه گذر زمان ارزش کار شهدا و خانواده شهدا را بیشتر نشان می دهد گفت: راه شهید تمام شدنی نیست و هر لحظه مومنانی هستند که با عمل به فرامین الهی در راه خدا به مقام شهادت نائل می شوند و این خود نشانگر این است که شهدا از حکم الهی برخوردارند به همین دلیل ماندگار هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان در ادامه سخنان خود ضمن گرامیداشت روز دانشجو با بیان اینکه شهید ایوب معادی از شهدای انقلاب اسلامی بود، گفت: این شهید والامقام در راه مبارزه با استبداد داخلی شاهنشاهی مجاهدت های زیادی کرد که در نتیجه توسطط جلادان رژیم پهلوی در بابلسر به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی یاد و خاطره شهدای مناطق شمالغرب کشور را نیز گرامی داشت و گفت: حضور در مناطق شمالغرب در بعد از دفاع مقدس که هر لحظه آن بوی شهادت می دهد جزو مجاهدت های خاموشی است که هیچوقت در دیدگان ملت به خوبی به تصویر کشیده نشده است چراکه این مناطق صعب العبور همواره گذرگاه اشارار و منافقانی است که لحظه ای غفلت آسیب های جبران ناپذیری بر کشور وارد می کند.

انتهای پیام/ج