کد خبر: 6998 ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان نیر :

بسیاری از پیشرفت های کشور مدیون تفکر بسیجی است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان نیر بسیج را معجزه انقلاب اسلامی دانست و گفت: بسیج در صحنه های حساس کشور پیشگام بوده و بسیاری از پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف مدیون تفکر بسیجی است.

بسیاری از پیشرفت های کشور مدیون تفکر بسیجی است

به گزارش ابصارخبر، مهدی اصلانی مسئول بسیج دانشجویی پردیس ازادگان نیر در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بسیج شاهکار بزرگ  امام راحل (ره) است که این خود حاکی از تیزهوشی و آینده نگری امام شهدا در تاسیس این شجره طیبه است.

وی بسیج را معجزه انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد : بسیج در صحنه های حساس کشور پیشگام بوده و بسیاری از پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف مدیون تفکر بسیجی است.

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان نیر با اشاره به تقارن هفته مبارک بسیج با هفته وحدت ، ابراز داشت :  اتحاد و وحدت ملت غیور ایران شهرت جهانی دارد و دشمنان قسم خورده این ملت سعی دارند با ترفندهای شوم خود ، ملت ایران را از صحنه خارج کنند که با بصیرت ملت این نقشه شان هم به یاس و ناامیدی تبدیل می شود‌.

اصلانی گفت: خدمت رسانی به ملت و محرومیت زدایی از ارزش های اصیل انقلاب اسلامی است که بسیج هم در دوران انقلاب اسلامی و به خصوص در جنگ اقتصادی کنونی با روحیه جهادی دوران دفاع مقدس سعی در محرومیت زدایی و خدمت شایسته به مستضعفان که جزو تاکیدات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری  بوده است ، دارد.

وی حفظ انقلاب و دستاوردهای آن را از وظایف مهم بسیج برشمرد و گفت: در حال صدور تجربیات بسیج به کشورهای دیگر هستیم و نیروهای مردمی کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان، سوریه و یمن با الگو گیری از عمکرد بسیجیان ایران اسلامی توانستند دستاوردهای بزرگی در مبارزه با استکبار جهانی بدست آورند.

اصلانی با بیان اینکه باید قدران رهنمودهای رهبری معظم انقلاب بود گفت: رهبری معظم انقلاب، بسیج را نیروی کارآمد نظام در میدان ها می دانند و بسیج نیز با تمام توان سعی در ایفای نقش موثر خود در عرصه های مختلف دارد.

انتهای پیام/