کد خبر: 6944 ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳

همزمان با راهپیمایی ضداستکباری

دلار آمریکا به دست دانشجویان اردبیل پاره شد

جمعی از دانشجویان اردبیل همزمان با راهپیمایی ضد استکباری سیزه آبان با پاره کردن دلار آمریکایی از مسئولین کشور خواستند تا این ارز را از سیستم مالی کشور خارج کنند.

دلار آمریکا به دست دانشجویان اردبیل پاره شد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، جمعی از دانشجویان اردبیل همزمان با راهپیمایی ضد استکباری سیزه آبان با پاره کردن دلار آمریکایی از مسئولین کشور خواستند تا این ارز را از سیستم  مالی کشور خارج کنند.

یک دانشجوی اردبیلی در حاشیه این اقدام به خبرنگار ما گفت: قسمتی از مشکلات اقتصادی کشور به ارز دلار آمریکایی بر می گردد که اگر مسئولان همت کرده  و این ارز به خصوص را که بیشتر مبادلات کشور با این ارز انجام می گیرد از معاملات خارجی کشور حذف کنند قطعا وضعیت بازار بهبود یافته و قیمت ها نیز به سرعت کاهش خواهند یافت.

دانشجوی رشته اقتصاد نیز به زمان صدر اسلام اسلام اشاره کرد و گفت: زمانی که رومیان مسلمانان را در مذیقه اقتصادی قرار داده و معامله با مسلمانان را تحریم کردند با تدابیر ائمه معصومین سکه اسلامی ابداع و کشورهای مسلمان با این سکه به داد و ستد پرداختند که کمر استکبار ان زمان شکسته شد.

وی از مسئولین کشور خواست تا با ابداع ارز کشورهای اسلامی برای همیشه سلطه ارزهای خارجی که باعث بروز مشکلات اقتصادی برای کشور می شوند را برای همیشه حل کنند.

یک دانشجوی دیگر نیز به راهکار اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ما همیشه راهکارهای خوبی برای حل بحران داریم بطوریکه همین تدبیر اقتصاد مقاومتی تحسین همگان را برآورد اما متاسفانه در بدنه دولت با کم توجهی روبه رو شد که اگر چنانچه مسئولین در این مورد جدیت به خرج دهند مشکلات اقتصادی کشور نیز به سرعت برطرف خواهد شد.