پربازدیدترین ها

کد خبر: 6934 ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲

بیانیه کانون بسیج اساتید و پایگاه مقاومت دانشگاه محقق اردبیلی به مناسبت روز ملی استکبارستیزی

در این بیانیه آمده است: حضور شوم استکبار و مصداق اتم آن یعنی آمریکا در ایران اسلامی مملو از خیانت به اعتقادات دینی و منافع ملی این سرزمین بوده و ملت ما این خیانت‌ها و تحقیرها را هرگز از یاد نخواهد برد.

 بیانیه کانون بسیج اساتید و پایگاه مقاومت دانشگاه محقق اردبیلی به مناسبت روز ملی استکبارستیزی

به گزارش ابصارخبر، کانون بسیج اساتید و پایگاه مقاومت دانشگاه محقق اردبیلی به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با صدور بیانیه ای از عموم دانشگاهیان جهت حضور و شرکت در راهپیمایی بزرگ و دشمن شکن یوم الله سیزده آبان دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: 13 آبان در تاریخ معاصر ایران یکی از روزهای مهم آشکار کننده دست پنهان استکبار به شمار می‌رود. حضور شوم استکبار و مصداق اتم آن یعنی آمریکا در ایران اسلامی مملو از خیانت به اعتقادات دینی و منافع ملی این سرزمین بوده و ملت ما این خیانت‌ها و تحقیرها را هرگز از یاد نخواهد برد. ملت بزرگ و مقاوم ایران امسال در حالی به بزرگداشت "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" آماده می ­شود که رییس جمهور آمریکا در اقداماتی خلاف تعهدات بین المللی از برجام خارج و تمام تحریم­ها را علیه ملت ایران اعمال نموده است تا به خیال خود مقاومت ملت مبارز ایران را در هم شکند. ایران عزیز، این کشور روزهای دشوار و زخمی سربلند بحرانها، کارنامه سیاه مستکبران و ظالمان را هرگز از یاد نبرده و با حضور در صحنه برآمده از بصیرت و ولایت‌مداری پشت حیله نفوذ آنان را نیز خواهد شکست. 

کانون بسيج اساتيد و پایگاه مقاومت دانشگاه محقق اردبیلی در پایان بیانیه خود ضمن گراميداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و نثار بهترين درودها به روح بلند حضرت امام خمينی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی به ويژه شهدای 13 آبان و تاکید بر وحدت کلمه، ایستادگی و مقاومت را رمز عبور از تحریم­ها دانسته و همه ملت فهیم ایران اسلامی به ویژه دانشگاهیان بصیر و محترم را به حضور پرشکوه‌تر از گذشته در راهپیمایی این روز ملی دعوت کرد.

انتهای پیام/ج