کد خبر: 6893 ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲

رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان؛

کربلایی شدن مقدمه حسینی شدن است

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان با بیان اینکه کربلایی شدن مقدمه حسینی شدن است از زائرین حسینی خواست ضمن فراگیری درس دشمن شناسی، ولایت پذیری را تمرین کنند چراکه خیمه نشینان امام حسین(ع) یاوران راستین امام زمان(عج) هستند.

کربلایی شدن مقدمه حسینی شدن است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، حجت الاسلام عبداله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در مراسم بدرقه زائرین دانشجوی اربعین حسینی ضمن تبیین فضایل زیارت امام حسین(ع) در روز اربعین گفت: عزتی که زیارت حضرت سیدالشهدا در روز اربعین به زائرین داده می شود وصف ناشدنی است.

وی با بیان اینکه بهترین مسیر برای رسیدن انسان به خداوند متعال، کربلا است، گفت: اگر می خواهید به خدا برسید باید محبت حضرت حضرت(س) و سایر امامان معصوم را بدست آورید.

کربلایی شدن مقدمه حسینی شدن است

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان کربلایی شدن را مقدمه حسینی شدن عنوان کرد و گفت: هرکس حسینی شد می تواند خدایی هم شود، چراکه خداوند متعال به خاطر اینکه امام حسین(ع) همه دار و ندارش را در طبق اخلاص و کسب رضایت الهی فدای خداوند متعال کرد، خداوند نیز محبان امام حسین(ع) و همه کسانیکه را که با معرفت الهی به زیارت امام حسین(ع) ان هم در اربعین حسینی می روند، تکریم می کند.

وی با بیان اینکه هرکسی که با معرفت به زیارت امام حسین(ع) رفت مثل این است که خداوند را در عرش الهی زیارت کرده است، گفت: هرکسی که وارد حرم حضرت سیدالشهدا(ع) شد این مدت زمان جز طول عمر وی محسوب نمی شود.

حسنی در پایان سخنان خود به پیام کربلا نیز اشاره کرد و با بیان اینکه بزرگترین اجتماع مردمی جهان در کربلای معلا در اربعین حسینی اتفاق می افتد، گفت: با توجه به اینکه هر جا که عزای امام حسین(ع) برپا است امام زمان(عج) نیز در آنجا حضور دارد، پس محبان امام حسین(ع) که در اربعین حسینی با عشق و صفا و ولایت پذیری حضور دارند نیز سربازان امام زمان(عج) محسوب می شوند.

وی از زائرین حسینی خواست فرصت چندروزه پیاده روی را مغتنم شمرده ضمن فراگیری درس دشمن شناسی عشق به ولایت و ولایت پذیری را تمرین کنند چراکه خیمه نشینان امام حسین(ع) یاوران راستین امام زمان(عج) هستند.

انتهای پیام/