کد خبر: 6858 ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴

مراسم تدفین سالگرد شهدای گمنام دانشگاه آزاد اردبیل

مراسم سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دانشگاهیان واحد اردبیل با سخنرانی حجت الاسلام نوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه اردبیل در مسجد این دانشگاه برگزار شد.

مراسم تدفین سالگرد شهدای گمنام دانشگاه آزاد اردبیل

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، مراسم سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دانشگاهیان واحد اردبیل و با سخنرانی حجت الاسلام نوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه اردبیل در مسجد این دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام نوری در ابتدای این مراسم ضمن بیان مصائب امام حسین(ع) در واقعه کربلا به تبیین ویژگی های حضرت رقیه(س) و حضرت زینب کبری(س) اشاره کرد و گفت:کسانیکه خالقیت الهی را قبول می کنند سه دسته هستند.

وی در ادامه سخنان با بیان اینکه عده ای عده ای خاقیت خدا را قبول می کنند ولی تکلیف الهی را قبول ندارند، گفت: این دسته از افرادمدیرت الهی را نیز نمی پذیرند پس جز سکولارها محسوب می شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه اردبیل به بیان ویژگی های افراد دسته دوم پرداخت و گفت: دسته دوم افرادی هستند که مدیریت تکوین و تشریح الهی را قبول دارند ولی بعضی جاها تبعیت نکرده و تسلیم نمی شوند.

وی تصریح کرد: گروه دینداران کسانی هستند که تسلیم اوامر الهی هستند.

نوری در پایان سخنان خود به بیان ویژگی های دسته سوم پرداخت و گفت: دسته سوم کسانی هستند که مدیریت  الهی را قبول دارند و می دانند عالم را کسانی اداره می کنند دانا و دارا هستند و می دانند در مدیریت این عالم ذره ای اشتباه نیست.

انتهای پیام/

مداحی، سفره احسان و غبار روبی مزار شهدای گمنام از جمله برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/