کد خبر: 6856 ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴

رئیس تشکیلات آزادی بخش قره‌باغ در اردبیل؛

استکبار با انجام عملیات های تروریستی در صدد تخریب چهره اسلام در جهان است

رئیس تشکیلات آزادی بخش قره‌باغ در اردبیل گفت: تمامی حوادث تروریستی که در دنیای اسلام انجام می‌شود به این خاطر است که آنها قصد دارند چهره اسلام را با راه‌اندازی گروه‌های تروریستی به مردم جهان ناخوشایند جلوه دهند.

استکبار با انجام عملیات های تروریستی در صدد تخریب چهره اسلام در جهان است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، عاکف تقی رئیس هیئت آذری جمهوری آذربایجان و  رئیس تشکیلات آزادی بخش قره‌باغ در در نشست مقابله با تروریسم در اردبیل گفت: امروز تروریست و اشتغالگر برای تمامی دنیا و بشریت به یک دغدغه تبدیل شده است و ما در این نشست بین‌المللی پیرامون اشغال قره‌باغ به تبادل نظر و همفکری برای آزادی این منطقه از دنیای اسلام از دست اشغالگران می‌پردازیم.

وی گفت: قره‌باغ سال‌های طولانی است که توسط ارمنستان اشغال شده و باید یک همفکری و تبادل نظر بین امت مسلمان برای آزادی این منطقه از دنیای اسلام انجام شود و اشغالگری ارمنستان در منطقه قره‌باغ به معنای واقعی یک حادثه تروریستی بر علیه جمهوری آذربایجان است.

 رئیس تشکیلات آزادی بخش قره‌باغ افزود: ارمنستان با اشتغال قره‌باغ به حادثه تروریستی در جمهوری آذربایجان دست زده و ما امروز در این نشست تمامی اشغالگری‌ها در تمامی نقاط مختلف از جمله سوریه، یمن، فلسطین، عراق و سایر مناطق را محکوم می‌کنیم که قره‌باغ نیز از جمله مناطق دنیای اسلام است که دچار حادثه تروریستی شده است.

وی تصریح کرد: تمامی حوادث تروریستی که توسط استکبار جهانی و مزدوران آنها در دنیای اسلام انجام می‌شود به این خاطر است که قصد دارند چهره اسلام را با راه‌اندازی گروه‌های تروریستی و تکفیری به مردم جهان ناخوشایند جلوه دهند ولی این در حالی است که اسلام در واقع دین وحدت، مودت و مهربانی بوده و تمامی این اقدامات برای خدشه‌دار کردن چهره اسلام و مسلمانان است.

عاکف نقی در پایان سخنان خود از برگزاری همایش ها و نشست های علمی بعنوان محفلی برای ایجاد وحدت و همدلی بین ملت ها و دولت های اسلامی نام برد و گفت:  اسلام یک دین کامل و خدایی است که به هیچ وجه نابود نمی‌شود.

انتهای پیام/