کد خبر: 6853 ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳

آزمايشگاه میکرونانوفلوییدیک دانشگاه آزاد اردبيل راه اندازی شد

آزمايشگاه «میکرونانوفلوییدیک» دانشگاه آزاد اردبيل با حضور مسئولان دانشگاهي و استاني در این دانشگاه راه اندازی شد.

 آزمايشگاه میکرونانوفلوییدیک دانشگاه آزاد اردبيل راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز آزمايشگاه «میکرونانوفلوییدیک» دانشگاه آزاد اردبيل با حضور مسئولان دانشگاهي و استاني در این دانشگاه راه اندازی شد.

 اسحق رسولي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي اردبيل در مراسم افتتاحیه آزمایشگاه میکرونانو فلوییدیک این دانشگاه گفت: در حال ایجاد اکوسیستم علم و فناوری است و در این راستا تلاش می شود تا این دانشگاه از نسل های اول و دوم به نسل سوم یا چهارم ارتقا یابد.

وی افزود: در سطح استان دست به دست هم داده ایم تا اکوسیستم کار آفرینی و فناوری را در دانشگاه آزاد ایجاد کنیم و دانشگاه تبدیل به یک دانشگاه مسئله گرا شود و صرفا در آن مباحث آموزشی نباشد و دانشگاه برای تحقق این موضوع تمام زیرساخت ها را مهیا می کند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت: برای جامعه اي که نیازمند پیشرفت و توسعه است و به سمت فناوری های نوین پیش می رود، آموزش محور بودن دانشگاه ها نمی تواند هیچ خیر و برکتی داشته باشد.

وی ادامه داد: از ایده های جديد دانشگاهی در قالب فراهم سازی آزمایشگاه های مورد نیاز و دیگر زیرساخت ها تا رسیدن به مرحله محصول دهی حمایت می شود.

رسولی گفت: امروز زحمات همکاران عزیز در دانشکده فنی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل به بار نشسته و تحولی عظیم در این دانشگاه در حال شکل گیری است و شاهد افتتاح آزمایشگاه میکرونانوفلوییدیک هستیم.

وی تصریح کرد: تلاش بر این است تا دانشگاه آزاد بتواند به دقت مسائل و مشکلات استان را شناسایی و تبیین کند و در مرحله بعد این دانشگاه بتواند در حل این مشکلات و دیگر نیازهای جامعه پیشرو باشد که به تبع آن شاهد پیشرفت و توسعه ملی خواهیم بود.

رسولی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در قالب زیرساخت هاي آزمایشگاهی، تسهیلات و ساير امكانات از ایده های نو حمایت می کند تا این ایده ها به مرحله تجاری سازی و محصول دهی برسد.

انتهای پیام/