کد خبر: 6827 ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷

توسط کانون هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد؛

جشن روز کودک در بخش خون و تالاسمی بیمارستان بوعلی اردبیل

جشن روز کودک توسط کانون هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در بخش خون و تالاسمی بیمارستان بوعلی اردبیلبرگزار شد

جشن روز کودک در بخش خون و تالاسمی بیمارستان بوعلی اردبیل

به گزارش ابصارخبر، محسن پیغمبری، دبیر کانون هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در گفتگو با خبرنگار مفدا با اشاره به برگزاری جشن روز کودک در بیمارستان بوعلی اردبیل اظهار داشت:تعدادی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به همراه اعضای شورای مرکزی کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه در ۱۶ مهر به مناسبت روز جهانی کودک در بخش خون و تالاسمی بیمارستان کودکان بوعلی حضور پیدا کردند.

وی گفت: در این بازدید دونفر از اعضای کانون با لباس عروسکی به دلجویی از کودکان بیمار پرداخته و با ایجاد محیطی شاد اقدام به توزیع هدایای عروسکی و شیرینی به کودکان کردند.

دبیر کانون هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: بخش انکولوژی یکی از حساس ترین قسمت های هر بیمارستان بوده که برگزاری این برنامه توسط کانون هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، به دنبال ایده های جدید و ورود به فضاهایی جدید برای اهداف بشردوستانه است و با توجه به آشنا بودن اعضای دانشجویی این کانون به محیط این بخش قابل اجرا بود.

وی تصریح کرد: حضور اعضای کانون در بخش انکولوژی با شادی وصف نشدنی بچه ها  همراه بود که در این مراسم برنامه ای شاد و موزیکال برای بچه ها برگزار و باعث شد، برای چند دقیقه کودکان با مادران خود درد بیماری را فراموش کنند.

انتهای پیام/