کد خبر: 6816 ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶

انعقاد تفاهم نامه همكاري بین دانشگاه آزاد اردبیل و اداره كل ورزش و جوانان استان

تفاهم نامه همكاري دانشگاه آزاد اسلامي و اداره كل ورزش و جوانان استان اردبيل در زمينه هاي پژوهشي، آموزشي، فناوري، سخت افزاري و توسعه ورزش هاي دانشجويي منعقد شد.

انعقاد تفاهم نامه همكاري بین دانشگاه آزاد اردبیل و اداره كل ورزش و جوانان استان

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز تفاهم نامه همكاري دانشگاه آزاد اسلامي و اداره كل ورزش و جوانان استان اردبيل در زمينه هاي پژوهشي، آموزشي، فناوري، سخت افزاري و توسعه ورزش هاي دانشجويي منعقد شد.

اسحق رسولی رئيس دانشگاه آزاد اسلامي استان اردبيل در این مراسم گفت: احساس مي شود در زنجيره ورزش و جوانان خلاء وجود دارد و دانشگاه مي تواند آن خلاء را پر كند.

وی به ارتقای وشعیت ورزش های همگانی اشاره کرد و افزود: از ظرفيت و قابليت هايي كه در دانشگاه وجود دارد می توان در جهت ارتقا و توسعه ورزش همگاني و قهرماني استفاده کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در ادامه سخنان خود به ظرفیت های اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی اشاره کرد و گفت: با بهره گيري از قابليت هاي هيات علمي و دانشجويان دوره تحصيلات تكميلي مي توان در جهت توسعه استان استفاده كرد زيرا كه از اين طرفيت ها در دانشگاه تا حدودي استفاده مي شود و بيشتر ظرفيت شان غيرقابل استفاده مانده است.

رسولي گفت: دولت بايد كار مديريت و رهبري را انجام دهد و بسياري از كارهاي خود را برون سپاري كرده و از قابليت هاي ديگر دستگاه هاي علمي و اجرايي استفاده كند.

همكاري دو مجموعه را عامل رشد و توسعه سريع ورزش در استان است

بهرام آقاخانی مديركل ورزش و جوانان استان اردبيل نيز همكاري دو مجموعه را عامل رشد و توسعه سريع ورزش در استان معرفي كرد و گفت: در خصوص توسعه ورزش هاي همگاني كارهاي خوبي صورت گرفته و اين امر مهم بايد در دانشگاه نيز نهادينه شده و توسعه يابد.

انتهای پیام/