کد خبر: 6813 ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان؛

صاحبان علم و قلم ازعوامل تصمیم سازان صحنه های انقلاب هستند

حجت الاسلام عابدی از صاحبان علم و قلم بعنوان عوامل تصمیم سازان صحنه‌های انقلاب نام برد و گفت: اگر دانشجویان به موقع وارد عمل شوند، تصمیمات دقیق‌تری در کشور اتخاذ خواهد شد.

صاحبان علم و قلم ازعوامل تصمیم سازان صحنه های انقلاب هستند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، حجت الاسلام عزیزاله عابدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان در جمع مسئولین بسیج دانشجویی اردبیل لزوم  و اهمیت تایید محتوا در نشریات دانشجویی را یادآور شد و گفت: همانگونه که وزارت ارشاد متولی مطبوعات کشور است، حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیز  متولی نشریات این نهاد مقدس است و قبل از اینکه نشریه ای به چاپ برسد یاد مراحل قانونی خود را طی کند تا اثر بخش و مفید واقع شود.

وی در ابتدای سخنان خود از تلاش ها و حضور پرشور دانشجویان در اجتماع عظیم عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله 2 در اردبیل قدردانی کرد و گفت: این گردهمایی که نشان دهنده انسجام و وحدت بی مانند ملت بود، در تاریخ این کشور برای همیشه ماندگار شد.

عابدی در ادامه سخنان خود به کتاب آیین راه در خصوص اهمیت و ضرورت تایید محتوای نشریات دانشجویی اشاره کرد و گفت: تایید محتوای نشریات مکتوب و دیجیتالی از جهات مختلفی چون هنر، رنگ بندی و حتی صفحه آرایی در کنار  نحوه بیان مطالب نقش بسزایی در تاثیر پذیری فعالیت انجام گرفته دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان تایید محتوا را یک اصل و قانون در کشور دانست و گفت: همانگونه که وزارت ارشاد متولی مطبوعات کشور است، حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیز  متولی نشریات این نهاد مقدس است و قبل از اینکه نشریه ای به چاپ برسد باید مراحل قانونی خود را طی کند تا اثر بخش و مفید واقع شود.

وی در ادامه سخنان خود به تشریح وظایف مدیر مسئول نشریات بسیج دانشجویی پرداخت و گفت: هر فردی تنها می تواند مسئولیت یک نشریه را بر عهده بگیرد.

عابدی امانت داری را از جمله وظایف مدیران مسئول نشریات دانشجویی عنوان کرد و گفت: یک مدیر مسئول باید از مطالبی که در اختیار نشریه قرار می گیرد مراقبت کند و از درج نادرست و یا کپی برداری بدون اخذ اجازه از صاحبان آثار خودداری کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان در ادامه به تبیین مسائل تربیتی و نقش سازنده نشست های بصیرتی، روشنگری و حلقه های معرفتی و صالحین پرداخت و گفت: همه این فعالیت ها در راستای آشنایی دانشجویان با مبانی انقلاب در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است.

وی با بیان اینکه در این نشست ها انسان خود را سازماندهی می کند گفت: برطرف کرد اشکالات فردی در حوزه هایی چون شرعیات و اخلاقیات در کنار ابعاد فرهنگی و سیاسی موجب تقویت بینش دانشجویان و عمق بخشی معرفتی آنها می شود.

عابدی در پایان سخنان خود به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: امروز همگان به وضوح دریافته اند که تنها در سایه اقتدار نظام جمهوری اسلامی در منطقه و اقصی نقاط جهان است که ابرقدرت هایی چون آمریکا قدرت تهاجمی خود را از دست داده و به لاک دفاعی فرو رفته اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اضمحلال و روند روبه جلوی نابودی رژیم اشغالگر قدس را یاداور شد و گفت: اجماع جهانی علیه ترامپ خود نمونه بارز قدرت انقلاب اسلامی در جهان است.

وی در پایان سخنان خود از صاحبان علم و قلم بعنوان عوامل تصمیم سازان صحنه های انقلاب نام برد و گفت: اگر دانشجویان و جوانان به موقع و به هنگام در موضوعات مختلف وارد عمل شوند و بتوانند بصیرت های لازم را به مردم و مسئولین بدهند،تصمیمات کشوری نیز در مسائل مختلف درست و دقیق تر اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/