کد خبر: 6796 ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲

آغاز ثبت نام خادمین رسانه ای اربعین حسینی

هم زمان با راهپیمایی عظیم اربعین حسینی؛ ثبت نام سراسری خادمین حسینی ویژه دانشجویان خواهر و برادر رسانه از نهم تا چهاردهم مهرماه جاری در پایگاه اینترنتی سازمان بسیج دانشجویی آغاز شد.

آغاز ثبت نام خادمین رسانه ای اربعین حسینی

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، قرارگاه رسانه ای ستاد اربعین دانشگاهیان  هم زمان با راهپیمایی عظیم اربعین حسینی؛ ثبت نام سراسری خادمین حسینی ویژه دانشجویان خواهر و برادر رسانه از نهم تا چهاردهم مهرماه جاری در پایگاه اینترنتی به نشانی www.bso.ir آغاز شده است .

دانشجویان فعال در عرصه رسانه پس از ثبت نام و طی مراحل گزینش توسط مراکز استانی خادمین ستاد ملی اربعین دانشگاهیان و تأیید مرکز رسانه ای نور به کسوت خادم الحسین (ع) در راهپیمایی اربعین حسینی نائل شده و قبل از شروع ایام اوج در ایران وبعد از آن در کشور عراق به کارگیری خواهند شد.

براین اساس؛باتوجه به محدود بودن ظرفیت بکارگیری خادمین رسانه ای اربعین حسینی اولویت با دانشجویانی است که در رشته های موردنیاز ازجمله:تدوین، خبرنگاری، عکاسی، طراحی، تصویربرداری، نویسندگی، گویندگی، مترجمی، موشن گرافیک و ... تخصص داشته باشند.

از این رو برادران جهت ثبت نام عبارت «خادم الحسین» و خواهران عبارت «خادم الزینب»  را به همراه مشخصات فردی؛ محل سکونت و تخصص رسانه ای خود به سامانه 10001412 ارسال کنند.

انتهای پیام/