کد خبر: 6789 ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱

مسئولین بسیج دانشجویی اردبیل؛

لبیك گویان وحدت خود را به جهانیان نشان خواهیم داد/ زینب وار از آرمان های انقلاب دفاع می کنیم

مسئولین بسیج دانشجویی اردبیل در آستانه تجمع بزرگ محمد رسول لله در اردبیل با صدور پیامی از آحاد دانشجویان بسیجی جهت حضور پرصلابت و دشمن شکن در این تجمع دعوت کردند.

 لبیك گویان وحدت خود را به جهانیان نشان خواهیم داد/  زینب وار از آرمان های انقلاب دفاع می کنیم

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، مسئولین بسیج دانشجویی اردبیل در آستانه تجمع بزرگ محمد رسول لله در اردبیل با صدور پیامی از آحاد دانشجویان بسیجی جهت حضور پرصلابت و دشمن شکن در این تجمع دعوت کردند.

دکتر پرویز پرزور مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: روز پنجشنبه با لبیک به امامین انقلاب اسلامی،اجتماعی عظیم از"اصحاب حق"شکل داده و با حضور مقتدرانه‌ی خود در صحنه،دشمنان نظام را مأیوس‌تر می کنیم و پیام مهم"پیوند امام و امت"را به بدخواهان انقلاب می‌رسانیم.

حجت الاسلام عزیزاله عابدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان؛ گفت: روز پنجشنبه با حضور پرصلابت و دشمن شكن خود كه یادآور حضور حماسی رزمندگان دوران دفاع مقدس است، تبعیت از ولایت فقیه را به نمایش خواهیم گذاشت.

محمد سلطانی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی، گفت: روز پنجشنبه با حضور خود در تجمع اقتدار عاشورائیان، لبیك گویان به ندای ولی امر مسلمین به حبل الله آرمان‌های انقلاب چنگ می زنیم و به خواسته‌های مشروع ملی و بین المللی پا می فشاریم

رضازاده مسئول خواهران بسیج دانشجویی استان گفت: روز پنجشنبه با حضور منسجم خود در تجمع عاشورائیان نشان خواهیم داد كه زینب وار در دفاع از انقلاب و آرمان های انقلاب و خط ولایت ثابت قدم بوده و میثاقی دوباره با شهدا خواهیم بست.

سجاد محسنی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گفت: تجمع بسیجیان نشان از روحیه مجاهدت و آمادگی برای حل مشكلات اساسی كشور است.

بنیامین علیمحمدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل گفت: حضور امت اسلامی ایران در اجتماع عظیم روز پنجشنبه پیامی روشن برای دشمنان و دلگرمی برای دوستان انقلاب اسلامی است تا همگان بدانند امت عزیز ایران كه همواره سیلی محكمی بر چهره استكبار زده است این بار نیز مشت ها گره كرده لبیك گویان وحدت خود را به جهانیان نشان خواهند داد.

 

این خبر در حال تکمیل است...