کد خبر: 6780 ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹

راه اندازی نخستین رستوران دانشگاه محقق اردبیلی با مشارکت بخش خصوصی

مدیر امور دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی از راه اندازی رستوران این دانشگاه خبر داد و گفت: رستوران تاک به منظور ارائه تنوع غذایی بهتر به دانشگاهیان در محوطه این دانشگاه راه اندازی شد.

راه اندازی نخستین رستوران دانشگاه محقق اردبیلی با مشارکت بخش خصوصی

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، اسماعیل گلی مدیر امور دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی از آغاز به کار آزمایشی رستوران تاک با مشارکت بخش خصوصی در این دانشگاه خبر داد و گفت: رستوران تاک با هدف ارائه غذای با کیفیت و متنوع به دانشجویان، اساتید و کارمندان راه اندازی شده است.
وی با بیان اینکه با راه اندازی این رستوران با کاهش بار سلف مرکزی دانشگاه روبرو خواهیم شد،گفت: افزایش رضایتمندی و رفاه دانشجویان هدف اصلی دانشگاه از راه اندازی این رستوران است.
گلی با بیان اینکه این رستوران در گام اول با ارائه وعده غذایی ناهار به ظرفیت ۳۰۰ نفر فعالیت خود را آغاز کرده است، تصریح کرد: وعده غذایی شام و همچنین بخش کافی شاپ و فست فود این رستوران نیز به زودی آغاز به کار خواهد کرد.
مدیر امور دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در پایان سخنان خود به بهای سرویس های غذایی این رستوران اشاره کرد و گفت: با نظر مساعد مسئولان دانشگاه، برای دانشجویانی که از غذای اصلی در رستوران خصوصی استفاده نمایند، ۵ هزار تومان یارانه از سوی دانشگاه پرداخت می شود.

انتهای پیام/