کد خبر: 6772 ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷

سرپرست جدید معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی منصوب شد

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، دکتر معرفت سیاهکوهیان به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه منصوب شد.

سرپرست جدید معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی منصوب شد

به گزارش ابصارخبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، پیش از ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در این دانشگاه برگزار شد.

عزیز حبیبی در مراسم تکریم و معارفه معاونت فرهنگی و دانشجویی با بیان اینکه حوزه کاری این معاونت مهم و حساس است، اظهار داشت: با توجه و تمرکز بر این حوزه می توان کیفیت آموزشی و پژوهشی دانشجویان را ارتقا داد.
وی با بیان اینکه اگر دانشجویان آسایش و آرامش خاطر نداشته باشند، نمی توانند کارها را آنطور که مورد انتظار است، به سرانجام برسانند، ادامه داد: باید در زمینه ارتقای کیفیت غذا، فعالیت های بدنی و حتی ایجاد فضای مناسب برای دانشجویان بیش از پیش کار کرد تا اثربخشی و توانمندی های آنها پایین نیاید.

حبیبی با اشاره به اینکه امسال باید سال ارتقای حوزه فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه محقق اردبیلی باشد،گفت: در سال های گذشته کارهای خوبی در این حوزه انجام شده است اما باید برای کار بیشتر و تاثیرگذاری در این حوزه بررسی های لازم انجام شده و ابتکار و ایده های جدید به رگ های این حوزه تزریق کرد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در پایان سخنان خد گفت: عباس فنی اصل فردی مومن، متدین و اثربخش در حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی بود و سیاهکوهیان نیز از نیروهای دلسوز دانشگاه است و امیدوارم با به کارگیری تجاربشان در این حوزه مثمرثمرتر واقع شوند.

انتهای پیام/