کد خبر: 6753 ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل در محکومیت عملیات تروریستی اهواز

عملیات تروریستی علیه مردم غیور خوزستان که همواره با رشادت های خود در پاسداری از حریم ولایت، خاری در چشم دشمنان اسلام بوده نمونه روشنی ازدشمنی و ستیزه‌جویی های ضد انقلاب است.

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل در محکومیت عملیات تروریستی اهواز

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل با صدور بیانیه ای عملیات تروریستی اهواز را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: خبر شهادت جمعی از هموطنان غیور خوزستان اگر چه باعث تأسف و تألم شدید تمام شیعیان و محبّین اهل بیت گشت و اما بیان گر این واقعیت است که دشمنی استکبار جهانی نه با نظام مقدس جمهوری اسلامی بلکه با ملت مظلوم ایران است، اما بفرموده امام خامنه ای (دام عزه) دشمنان این ملت خوراک مور و ملخ خواهند شد اما این انقلاب به راه خود ادامه خواهد داد.

عملیات تروریستی صبح دیروز علیه مردم غیور خوزستان که همواره با رشادت های خود چه در هشت سال جنگ تحمیلی و چه همراهی و پاسداری از ولایت خاری در در چشم دشمنان اسلام بوده نمونه روشنی از این دشمنی و ستیزه‌جویی های ضد انقلاب بود که مردم همدل و فهیم ایران  بزرگ را در ماتمی عظیم فروبرد، اما به گفته امام خمینی (ره) هر خونی که از ما می ریزند این درخت انقلاب است که قوی تر و مستحکم تر می شود.

 اشرار جنایتکار که با حمله به رژه نیرو های مسلح شهر اهواز باعث شهادت 30 تن و زخمی شدن بیش از 70 تن از مردم غیور اهواز شدند، این خیال خام را که بتوانند میان مردم ایران و خوزستان تفرقه افکنی کنند به گور خواهند برد.

بی‌تردید ملت شریف ایران اسلامی، هرگز این جنایت را از یاد نخواهد برد و این نمای پلید از چهره خبیث ضدمردمی بی‌خردان ضدانقلاب را در کارنامه سیاه و بی‌دفاع آنان ثبت می‌نماید و به یاری خداوند و مدد وحدت مردم هوشمند ایران سرافراز به‌زودی همه تکفیریان، ضدانقلابان و ناجوانمردان ضددین و انسان در برابر سیل خروشان همت، وحدت و اراده مردم ایران، محو و برای همیشه از زمین نابود خواهند شد و البته حساب اصلی این جنایت‌ها در روز داوری بزرگ با خداوند منان است.

دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور مرکز اردبیل در پایان بیانیه خود ضمن عرض تسلیت این فاجعه اسف‌بار به محضر حضرت حجت حق (عجل الله تعالی فرجه و الشریف)، رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی (دام عزه)، اظهار داشتند: همه مردم عزادار ایران، به‌ویژه دلیرمردمان خطه شهیدپرور خوزستان، یاد و نام شهدای خونین‌کفن این واقعه تأثربار را گرامی داشته و برای خانواده‌های بزرگوار شهدا صبر و اجر و برای مجروحان این فاجعه آرزوی سلامتی و تندرستی دارند.

انتهای پیام/