کد خبر: 6725 ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵

رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور در اردبیل

مقطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل راه اندازی می شود

رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور از راه اندازی مقطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل خبرداد.

مقطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل راه اندازی می شود
به گزارش خبرنگار ابصارخبر، حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور با بیان اینکه استان اردبیل از لحاظ دسترسی به سایر استان ها و آب و هوا دارای شرایط مطلوبی است، گفت: تلاش می کنیم قطب های مهم تربیت معلم را در استان اردبیل راه اندازی کنیم. 
وی با بیان اینکه در حال حاضر دانشگاه فرهنگیان در ۱۰ استان کشور دارای مقطع تحصیلات تکمیلی است، افزود: تصمیم داریم مقطع تحصیلات تکمیلی را در استان اردبیل نیز رونق بخشیم.
خنیفر با بیان اینکه توسعه دانشگاه فرهنگیان در استان اردبیل در سرلوحه کار ما قرار دارد، تصریح کرد: معلمی که دوره های فنون تدریس، کارورزی، مشاوره و غیره را سپری نکند نمی تواند معلم خوبی باشد که در این راستا برنامه ریزی های مناسبی انجام گرفته است.
رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور با بیان اینکه کار معلمی یک اتفاق نیست، بلکه یک توفیق است، تاکید کرد: ما به دنبال تربیت معلم قیمتی هستیم، نه اینکه به هر قیمتی معلم تربیت کنیم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر جلوی دوره های یک ماهه و دو ماهه گرفته شده و اجازه نمی دهیم معلمی با این دوره ها وارد کلاس درس شود، خاطرنشان کرد: با تمهیدات انجام شده این دوره ها به یک سال افزایش یافته اند.
خنیفر همچنین از تلاش برای ایجاد ۳۱ دانشگاه جامع ملی تربیت معلم در مراکز استان ها خبر داد. 
رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور ضمن تقدیر از مساعدت دانشگاه محقق اردبیلی به دانشگاه فرهنگیان، گفت: ما مدیون دانشگاه محقق اردبیلی هستیم و امیدواریم با افزایش همکاری های میان دو دانشگاه شاهد اقدامات ماندگار در استان اردبیل باشیم.
 
 انتهای پیام/