سرویس: تشکل های دانشجویی کد خبر: 6716 ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴

مراسم تکریم و معارفه مسئولین سازمان بسیج دانشجویی استان+تصاویر

مراسم تکریم و معرفه مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل با حضور نیک روش مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور و روسای دانشگاه های اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

مراسم تکریم و معارفه مسئولین سازمان بسیج دانشجویی استان+تصاویر

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، عصر امروز مراسم تکریم و معارفه مسئولین سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل با حضور محمد جواد نیک روش مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور و روسای دانشگاه های اردبیل، مسئولین دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های اردبیل، مسئول جهاد دانشگاهی، پارک علم و فناوری، بنیاد نخبگان، معاونان فرهنگی دانشگاه ها در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

عزیز حبیبی در مراسم معارفه مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل با بیان اینکه گروهک های مختلف مخالف نظام و انقلاب از همان زمان پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال تضعیف و ضربه زدن بر پیکر انقلاب اسلامی بودند گفت: مردم کشور با تقدیم فرزندان خود از حریم نظام و انقلاب صیانت و حفاظت کردند.

وی با بیان اینکه جامعه امروز ما نیازمند تقویت روحیه ایثار و شهادت است، گفت: علیرغم اینکه دشمنان نظام و انقلاب در 40 سال گذشته با ترفندهای متعدد به دنبال تضعیف نظام اسلامی بودند اما در یک سال گذشته، تاکتیک خود را تغییر داده و به دنبال جنگ اقتصادی هستند.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: امروز آمریکا و چند کشور هم پیمانش به دنبال ضربه زدن بر پیکر انقلاب اسلامی هستند،اما غافل از این هستند که بسیج باید بیش از پیش در سنگر دفاع از آرمان های نظام و انقلاب قرار گرفته و مردم را هم به این سمت سوق دهد.
وی افزود: ما وظیفه داریم در شرایط فعلی، با کارهای نو و بدیع در محیط علمی موجبات رونق اقتصادی کشور را فراهم کنیم که در این بین اقتصاد دانش بنیان می تواند نقش پررنگی داشته باشد.
حبیبی در پایان سخنان خود به نقش تعیین کننده بسیج دانشجویی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانشجویان اشاره کرد و گفت: باید جوانان و دانشجویان را با وظائف اسلامی و انقلابی خود آشنا کنیم تا بدانند که کشور برای رسیدن به این جایگاه چه هزینه هایی را متقبل شده است.

معین الدین اسدی مسئول سابق بسیج دانشجویی استان نیز در این مراسم به ارائه گزارش فعالیت های بسیج دانشجویی در مدت 69 ماه حضور خود به عنوان خادمی بسیج دانشجویی استان پرداخت و گفت: دانشجو مؤذن جامعه است که اگر خواب بماند نماز امت قضا می شود.

وی با بیان اینکه دانشجویان جوان با روحیه جهادی و انقلابی بعنوان افسران جنگ نرم باید بصیرتی عمارگونه و استقامتی مالک اشتروار داشته باشند به ماموریت های انجام گرفته اشاره کرد و گفت: آنچه انجام دادیم در راستای کار زینبی بود که امیدوارم مورد عنایت خداوند متعال نیز قرار گیرد.

مسئول سابق بسیج دانشجویی استان پاسداری از تنگه های احد انقلاب را وظیفه امروز بسیجیان عنوان کرد و گفت: همه فعالیت های بسیج دانشجویی در این مدت در زمینه احیای تمدن نوین اسلامی و تلاش در جهت حکومت اسلامی و زمینه سازی ظهور است.

وی در پایان سخنان خود از فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل روسای دانشگاه‌های اردبیل، مسئولان دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، مسئولین اقشار بسیج در دانشگاه‌ها، مسئولین ادوار بسیج دانشجویی استان، روسای جهاد دانشگاهی، پارک علم  وفناوری و بنیاد نخبگان به خاطر حمایت ها و کمک در اجرای برنامه های بسیج دانشجویی در زمان تصدی مسئولیت تشکر و قدردانی کرد.

وی از پرویز پرزور بعنوان یکی از مسئولان پرتلاش و جوان بسیجی سازمان بسیج دانشجویی نام برد و برای وی در طول تصدی این مسئولیت آرزوی موفقیت کرد.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های 6 ساله معین الدین اسدی مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان پرویز پرزور مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی و دانش آموخته دوره دکتری این دانشگاه در رشته روان شناسی بعنوان مسئول جدید سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل معرفی شد.

 

انتهای پیام