کد خبر: 6692 ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵

درخشش دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در سی و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: ۵ نفر از دانشجویان دانشگاه موفق به کسب رتبه های برتر کشوری در بخش آثار سی و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور شدند.

درخشش دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در سی و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان

به گزارش ابصارخبر، عباس فنی اصل با اعلام این خبر افزود: در این جشنواره ابراهیم طاهری نمهیل در رشته فیلم کوتاه و علی محمد اوغلی در رشته شبکه های مجازی موفق به کسب رتبه اول شدند.
وی ادامه داد: فریبا ازهری در رشته نقاشی موفق به کسب رتبه دوم، پرویز پرزور در رشته مقاله نویسی موفق به کسب رتبه سوم و سینا سلیمانی در رشته نرم افزار موفق به کسب رتبه سوم شدند.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه تصریح کرد: از لحاظ تعداد رتبه های کسب شده در بخش آثار این جشنواره، دانشگاه محقق اردبیلی بعد از دانشگاه اصفهان در رتبه دوم قرار گرفت.
فنی اصل افزود: در بخش های معارفی و آوایی نیز ۲۱ نفر از دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی به مرحله کشوری این جشنواره راه پیدا کرده اند و از تاریخ ۱۶ الی ۱۹ شهریورماه سال جاری در دانشگاه زنجان با سایر منتخبین دانشگاه های دیگر به رقابت خواهند پرداخت.   
گفتنی است سی و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور با مشارکت بیش از ۵۰ هزار نفر از دانشجویان فعال در عرصه فعالیت های دینی و قرآنی دانشگاه های سراسر کشور برگزار شده است.