کد خبر: 6691 ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه محقق اردبیلی با شرکت های آذر ساروج سبلان و طنین پیک سبلان

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی از امضای تفاهم نامه همکاری این دانشگاه با شرکت های آذر ساروج سبلان و طنین پیک سبلان خبرداد .

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه محقق اردبیلی با شرکت های آذر ساروج سبلان و طنین پیک سبلان

به گزارش خبرنگار ابصارخبر،  ابوالفضل بضاعت پور در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه محقق اردبیلی با مدیران عامل شرکت های آذر ساروج سبلان و طنین پیک سبلان(تولید کننده توپ‌های ورزشی بتا) ضمن معرفی کامل امکانات و پتانسیل های دانشگاه محقق اردبیلی بر لزوم تعامل بیشتر فی مابین در حوزه‌های تخصصی تأکید کرد.
 مهدی داوری رئیس مرکز ارتباط علمی با جامعه و کارآفرینی دانشگاه محقق اردبیلی نیز با اشاره به مفاد این تفاهم نامه همکاری، گفت: توسعه خدمات مطالعاتی و تحقیقاتی و استفاده حداکثری از پتانسیل های موجود در دانشگاه و شرکت ها، ایجاد ارتباط موثر میان دو مجموعه، همکاری در اجرای پروژه های تحقیقاتی مورد نیاز واحدهای تولیدی صنعتی مرتبط با شرکت ها، ایجاد زمینه های همکاری برای کارآموزی دانشجویان، برگزاری کارگاه ها، سمینارها و همایش های علمی مشترک، استفاده شرکت ها از امکانات آزمایشگاه مرکزی طبق ضوابط دانشگاه از مهمترین زمینه های همکاری فی مابین خواهد بود.  
 رضا محرابی مدیر عامل شرکت آذر ساروج سبلان و صفا سراج مهدیزاده مدیر عامل شرکت طنین پیک سبلان نیز ضمن استقبال از ارتقای کمی و کیفی تعاملات با دانشگاه، بر لزوم بهره گیری از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری طرفین در راستای افزایش راندمان تولید، صرفه جویی در  مصرف انرژی، حفاظت از محیط زیست و غیره تأکید نمودند.
گفتنی است شرکت آذر ساروج سبلان تولید کننده بلوک سبک اتوکلاو شده با مزیت‌های عایق حرارتی عالی، مقاوم در برابر صوت، مقاومت بالا در برابر آتش و سازگار با محیط زیست و همچنین ملات خشک و تجهیزات جانبی می باشد. همچنین شرکت طنین پیک سبلان نیز در زمینه تولید انواع توپ ‌های ورزشی با فناوری‌ های روز و استاندارد بالا از قبیل توپ فوتبال، فوتسال، بسکتبال، والیبال، هند‌بال، مدیسین ‌بال و توپ‌ های فانتزی در سایز‌های مختلف فعالیت می کنند.

انتهای پیام/