کد خبر: 6684 ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳

توسط گروه جهادی منتظران وصل انجام گرفت؛

ارائه خدمات بهداشتی و دندان پزشکی به 300 نفر از نیازمندان عرصه های جهادی شهرستان گرمی

گروه جهادی دانشجویی منتظران وصل شهرستان گرمی با حضور در عرصه های جهادی این شهرستان به 300 نفر از مردم این مناطق خدمات رایگان دندان پزشکی و بهداشتی و درمانی ارائه کردند.

ارائه خدمات بهداشتی و دندان پزشکی به 300 نفر از نیازمندان عرصه های جهادی شهرستان گرمی

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، تیم بهداشتی و درمانی گروه جهادی منتظران وصل دانشکده پرستاری گرمی با حضور در روستای اوماسلان این شهرستان در کنار ویزیت رایگان دندان پزشکی به ارائه خدمات بهداشتی و در مانی به نیازمندان پرداختند.

بهنان منصوری مسئول دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان گرمی در گفتگو با خبرنگار ما به تشریح فعالیت های جهادی دانشجویان این شهرستان پرداخت و گفت: تیم دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل متشکل از اساتید و دانشجویان رشته دندان پزشکی با حضور در روستای تکمه به ۴۳نفر در روستای اکبر آباد 48 نفر و در روستای اوماسلان به تعداد 98 نفر خدمان دندان پزشکی و بهداشتی درمانی ارائه دادند.

وی از اجرای طرح پایش وضعیت دندان کودکان سنین مدرسه و زیر شش سال در روستاهای کلانسرا و اکبر آباد خبرداد و گفت: در مجموع 30 از کودکان این مناطق از خدمات بهداشتی درمانی دندان برخوردار شدند.

منصوری در پایان سخنان خود به ارائه خدمات بهداشتی ویژه بانوان نیز اشاره کرد و گفت: دانشجویان جهادگر دانشکده پرستاری شهرستان گرمی نیز با حضور در روستاهای اکبرآباد و کلانسرا به ترتیب به بررسی وضعیت سلامتی 42 و 50 نفر از زنان این روستاها پرداختند.

وی افزود دانشجویان جهادگر دانشکده پرستاری شهرستان گرمی با حضور در طرح خانه به خانه و منازل مردم ضمن آموزش های لازم در خصوص فشار خون بالا، دیابت، سرطان، طریقه تزریق انسولین برای بیماران دیابتی، احیا در هنگام نیاز، اقدامات در تشنج مارگزیدگی به مردم روستاهای این مناطقپرداختند.

انتهای پیام/