کد خبر: 6657 ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴

با حضور مسئولین دانشگاه و بسیج انجام گرفت؛

اعزام گروه های جهادی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به مناطق محروم

گروه جهادی فاطمه الزهراء بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل متشکل از 120 دانشجوی جهادگر با بدرقه مسئولین دانشگاه و بسیج جهت محرومیت زدایی به روستاهای سرعین اعزام شدند.

اعزام گروه های جهادی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به مناطق محروم

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز گروه جهادی فاطمه الزهراء بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل متشکل از 120 دانشجوی جهادگر جهت محرومیت زدایی و انجام فعالیت های بهداشتی، درمانی، آموزشی و خدماتی به روستاهای کرده ده، اسب مرز، علیداشین، آتشگاه و درآباد اعزام شدند.

بهروز دادخواه معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز در این مراسم ضمن تجلیل از تلاش های جهادگران دانشجو به بیان ویژگی های یک جهادگر موفق پرداخت و گفت: اخلاص،ایثار، توکل، خستگی ناپذیری، عدم دلبستگی به دنیا، وحدت در گفتار و عمل از جمله ویژگی های یک جهادگر است.

سجاد محسنی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در پایان این مراسم به تشریح برنامه های جهادی دانشجویان این دانشگاه پرداخت و گفت:مهمترین هدف برگزاری اردوهای جهادی، سازندگی است.

وی جهاد با نفس را مهمترین هدف اردوهای جهادی عنوان کرد و گفت: انگیزه بخشی و ایجاد امید در مردم مناطق محروم بزرگترین دستاوردی است که جهادی ها از خود برجای می گذارند و این شایسته نظام جمهوری اسلامی است.

مسئول گروه جهادی فاطمه الزهراء دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در پایان سخنان خود به نوع فعالیت های جهادی گروه خود اشاره کرد و گفت: فعالیت های آموزشی و فرهنگی جزء لاینفک اردوهای جهادی است.

وی از ویزیت رایگان روستاییان خبرداد و گفت: پزشکی، دندان پزشکی و مامایی در کنار خدمات بهداشتی و درمانی از دیگر برنامه های گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در عرصه های انختاب شده است.

انتهای پیام/