پربازدیدترین ها

کد خبر: 6627 ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷

مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه فرهنگیان در اردبیل؛

تربیت مهارتی و دانشی دانشجومعلمان از رسالت های دانشگاه فرهنگیان است

مدیرکل روابط عمومی و حوزۀ ریاست دانشگاه فرهنگیان کشور با حضور در واحد استانی این دانشگاه در اردبیل ضمن بازدید از پردیس های اردبیل در جریان روند گزینش دانشجومعلمان قرارگرفت.

تربیت مهارتی و دانشی دانشجومعلمان از رسالت های دانشگاه فرهنگیان است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز محمدی مدیرکل روابط عمومی و حوزۀ ریاست دانشگاه فرهنگیان کشور با حضور در اردبیل پس از بازدید از فضاهای فیزیکی و سراهای دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان با شرکت در نشست صمیمانه کارکنان این دانشگاه از نزدیک در جریان پیشرفت ها و مشکلات پردیس های استان قرار گرفت.

مدیرکل حوزۀ ریاست دانشگاه فرهنگیان در جمع کارکنان این دانشگاه در اردبیل به  اهمیت تربیت و شناسایی  افراد توانا در دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و گفت: تربیت مهارتی و  دانشی دانشجومعلمان از رسالت های دانشگاه فرهنگیان است.

محمدی به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با دانشگاهیان فرهنگیان اشاره کرد و گفت: پس از  حضور مقام معظم رهبری در دانشگاه، توجه به تربیت معلم به عنوان اولویت اول در بحث تربیت قرار گرفته است بطوریکه ردیف جذب 45000 نفری یکی از دست آوردهای این حضور  بود. 

وی در پایان سخنان خود به برنامه های خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور جهت توسعه این دانشگاه اشاره کرد و گفت:افق آیندۀ این دانشگاه بسیار امیدبخش است.

محمدی ارتباط با مقام معظم رهبری،دولت و مجلس شورای اسلامی بدون توجه به گرایش های سیاسی را از جمله برنامه های مهم دانشگاه فرهنگیان برای احیای تربیت معلم در سالهای اتی عنوان کرد و گفت: حفظ ارزش های دفاع مقدس و مقام بلند آزادگان و ایثارگران از جمله برنامه های محوری دانشگاه فرهنگیان است.

 

انتهای پیام/