کد خبر: 6613 ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴

با انجام مراسم اختتامیه

طرح ضیافت اندیشه دانشجویی در دانشگاه پیام نور اردبیل به ایستگاه آخر رسید

طرح ضیافت اندیشه دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل که توسط دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه به مدت 4 روز در حال برگزاری بود با انجام مراسم اختتامیه به ایستگاه آخر رسید.

طرح ضیافت اندیشه دانشجویی در دانشگاه پیام نور اردبیل به ایستگاه آخر رسید

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز مراسم اختتامیه ضیافت اندیشه دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل با سخنرانی حجت الاسلام علی نسب معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان و تجلیل از منتخبین برنامه های ورزشی و فرهنگی به کار خود پایان داد.

علی نسب در این مراسم با بیان اینکه طرح ضیافت اندیشه دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل با شرکت 170 نفر از دانشجویان این دانشگاه در دو فاز آموزش مجازی (بهره مندی از اساتید کشوری) و آموزش حضوری به مدت 4 روز در اردبیل برگزار شد، به بیان اهداف این دوره پرداخت و گفت:هدف از دروس معارف یادگیری دفاع از اعتقادات به طور منطقی و عالی است معرفت افزایی و ارتقاء سطح معرفتی دانشجویان حدالمقدور حل مشکلات معرفتی و اعتقادی دانشجویان و حل شبهات مذهبی آنها است. 

وی در ادامه سخنان خود به تفسیر آیه ای از قرآن کریم پرداخت و گفت: خداوند در قرآن کریم انسان ها را به چالش فکری دعوت کرده است.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اهمیت عزت نفس در انسان را یادآور شد و گفت: انسان های صالح افرادی هستند که از روی دغدغه و احساس مسئولیت همواره به دنبال به چالش کشاندن مشکلات هستند و لذت را در حل مسائل مردم می دانندو از اینک روزی بی خاصیت باشند ناراحت و اندوهناک می شوند.

وی در پایان سخنان خود به زندگی ابوذر از صحابه پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و گفت: ایشان معتقد هستند که انسان در دوران زندگی خود همواره باید با افق فکری امام علی(ع) به دنیا و حوادث آن نگاه کنند.

پخش نماهنگ, تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم علی آقایی و تجلیل از برگزیدگان ورزشی و فرهنگی از جمله برنامه های مراسم اختتامیه ضیافت دانشجویی در دانشگاه پیام نور اردبیل بود.

انتهای پیام/