کد خبر: 6591 ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰

رییس مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه محقق اردبیلی

شرکت های فناور، برای دانش بنیان کردن محصولات خود اقدام کنند

رییس مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه محقق اردبیلی به رسالت های دانشگاه اشاره کرد و گفت: شرکت های فناور مستقر در مرکز هرچه سریعتر برای دانش بنیان کردن محصولات خود اقدام کنند.

 شرکت های فناور، برای دانش بنیان کردن محصولات خود اقدام کنند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر،برومند صلاحی رییس مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه محقق اردبیلی در جلسه هم اندیشی مسئولان این مرکز  با مدیران عامل واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز رشد به رسالت های دانشگاه اشاره کرد و گفت: امروزه رسالت دانشگاه ­ها بنا بر ضرورت های موجود، در حال شیفت به فن محوری، مهارت افزایی و کارآفرینی است و در این راستا، واحدهای فناور مرکز رشد لازم است نقش بسیار موثرتری را ایفا کنند.
وی افزود: تمامی بسترهای لازم اعم از حمایت های مالی، فضای فیزیکی و خدمات مشاوره ­ای مطلوب برای تبدیل ایده­ های خلاقانه و فناورانه به محصولات و خدمات فناورانه در دانشگاه محقق اردبیلی وجود دارد. 
صلاحی در ادامه سخنان خود به اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی نیز اشاره کرد و گفت: وجود 373 نفر عضو هیأت علمی تمام وقت در دانشگاه محقق اردبیلی با تخصص های مختلف و تجربیات فراوان، ظرفیت بسیار مناسبی هستند که می توانند به واحدهای فناور دانشگاه مشاوره­ های موثر و مفیدی ارائه کنند.
رییس مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه محقق اردبیلی گفت: مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق  اردبیلی در بین 192 مرکز رشد واحدهای فناوری سراسر کشور، در زمره­ 31 مرکزی است که دارای مجوز فعالیت «جامع» در تمامی حوزه­ های دانش و فن است و این فرصت بسیار مناسبی است تا ایده­ های خلاقانه در تمامی زمینه­ ها ارائه و پشتیبانی شود. 
وی با بیان اینکه شرکت های فناور مستقر در مرکز هرچه سریعتر برای دانش بنیان کردن محصولات خود اقدام کنند، اضافه کرد: مرکز رشد برای تحقق این امر، به ارائه خدمات مشاوره­ ای و رایزنی ­های خود با مسئولین مربوطه سرعت بیشتری خواهد بخشید. 


سیدناصر هاشمی معاون مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه محقق اردبیلی گفت: اینترنت رایگان با حجم و سرعت مناسب برای ارائه به واحدهای مستقر در مرکز رشد و نیز ارائه اتوماسیون اداری برای سهولت و تقویت تعاملات اداری مرکز با واحدهای فناور فراهم شده است.
در ادامه­ جلسه، مدیران عامل واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز به ارائه پیشنهادات و نظرات در راستای توانمندسازی فنی و بازاریابی محصولات واحدها و شرکت های فناور برای رسیدن به نتایج بسیار مطلوبتر و تبدیل ایده به ثروت پرداختند.

انتهای پیام/