کد خبر: 6555 ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵

در راستای انجام فعالیت های جهادی دانشجویی انجام گرفت؛

اعزام130دانشجوی دانشگاه آزاد اردبیل به مناطق محروم

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل از اعزام 130 دانشجوی این دانشگاه تحت عنوان گروه جهادی منادیان آبادی به روستاهای محروم خبرداد و گفت: این جهادگران دانشجو به روستاهای بخش ویلکیج نمین اعزام شدند.

اعزام130دانشجوی دانشگاه آزاد اردبیل به مناطق محروم

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز جهادگران دانشجوی دانشگاه آزاد اردبیل به استعداد 130 دانشجو  با بدرقه مسئولان دانشگاه و بسیج جهت محرومیت زدایی و خودسازی به روستاهای بخش ویلکیج نمین اعزام شدند.

عبدالرحیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ازاد اردبیل در مراسم بدرقه اردوهای جهادی این دانشگاه بسیج را بازوی توانمند نظام جهت تحقق آرمان های انقلاب اسلامی دانست  گفت: اردوهای جهادی تداعی کننده همدلی مردم در دوران انقلاب و دفاع مقدس است.

وی در ادامه سخنان خود به ایثار و فداکاری مردم در دوران انقلاب اشاره کرد و گفت: همانگونه که مردم با همدلی توانستند انقلاب را بوجود آورند در دوران جنگ نیز به بهترین شکل ممکن از رزمندگان اسلام حمایت و پشتیبانی کردند  تا دفاع مقدس به بهترین نحو به سرانجام برسد.

وی دانشجویان جهادگر را پیروان راستین شهدا و ایثارگران توصیف کرد و گفت: محرومیت زدایی یکی از آرمان های  انقلاب اسلامی است که دانشجویان در این عرصه همچون انقلاب پیش قدم شده اند و مجموعه دانشگاه نیز در این راه هرچه از دستش بر می آید  انجام می دهد.

وحید متقی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل نیز در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما به تشریح جزئیات گروه جهادی منادیان آبادی این دانشگاه پرداخت و گفت: گرو های جهادی منادیان آبادی دانشگاه ازاد اردبیل ب استعداد 130 دانشجو شاما 85 دانشجوی خواهر و 45 دانشجوی برادر در دو گروه مجزا جهت انجام فعالیت جهادی به روستاهای تپراقلو ، سقزچی، یونجالو، ایریل  از توابع بخش ویلکیج شهرستان  نمین اعزام شدند.

وی در ادامه سخنان خود به تشریع فعالیت های جهادی خواهران پرداخت و گفت: خواهران جهادگر منادیان آبادی در زمینه های فرهنگی شامل آموزش قرآن، احکام، نشست های روشنگری و عقیدتی، آموزش خیاطی، کارگاه های سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی و کلاس های تقویتی برای دانش آموزان خدمت رسانی خواهند کرد.

وی در پایان سخنان خود به فعالیت های جهادی برادران نیز اشاره کرد و گفت: بازسازی خانه محروم در منطقه گلمغان اردبیل در کنار فعالیت های آموزشی،فرهنگی و اجتماعی از جمله فعالیت های جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اردبیل است.

انتهای پیام/