کد خبر: 6543 ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳

با حضور 1246 داوطلب برگزار شد؛

آزمون کاردانی به کارشناسی در دانشگاه محقق+تصاویر

معاون اموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق از برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی استان در این دانشگاه خبر داد و گفت: این آزمون با حضور 1246 داوطلب دراردبیل برگزار شد.

آزمون کاردانی به کارشناسی در دانشگاه محقق+تصاویر

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، ترحم مصری معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق در جمع خبرنگاران از برگزاری ازمون سراسری کاردانی به کارشناسی همگام با سراسر در دانشگاه محقق خبر داد و گفت: این آزمون در یک نوبت صبح جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ در سه حوزه فرعی دانشکده های کشاورزی و منابع طبیعی، ادبیات و علوم انسانی و علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه برگزار شد.
وی با بیان اینکه در این آزمون ۱۷۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی همکاری داشتند، افزود: کل داوطلبان شرکت کننده در حوزه دانشگاه محقق اردبیلی یک هزار و ۲۴۶ نفر هستند که از این تعداد، ۴۰۱ داوطلب زن و ۸۴۵ نفر داوطلب مرد می باشند.
مصری با اشاره به خدمات رفاهی دانشگاه محقق اردبیلی برای داوطلبان و خانواده های آنان، خاطرنشان کرد: به همین منظور علاوه بر آماده سازی مسجد دانشگاه، محوطه ای سرپوشیده جنب سردرب دانشگاه آماده سازی شده است. همچنین محلی برای استقرار خودروهای داوطلبان نیز در نظر گرفته شده است.
وی گفت: نتایج این آزمون شهریور ماه سالجاری از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/