کد خبر: 6530 ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹

توسط بسیج دانشجویی شهرستان بیله سوار انجام گرفت؛

اعزام‌اولین‌گروه‌جهادی‌دانشجویی‌استان‌به‌مناطق‌محروم

اولین گروه جهادی بسیج دانشجویی استان متشکل از دانشجویان جهادگر شهرستان بیله سوار جهت خودسازی و محرومیت زدایی با بدرقه مسئولین دانشگاه و سپاه عازم مناطق محروم این شهرستان شدند.

اعزام‌اولین‌گروه‌جهادی‌دانشجویی‌استان‌به‌مناطق‌محروم

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، ظهر امروز عادل شفاهی مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان بیله سوار از اعزام گروه های جهادی بسیج دانشجویی این شهرستان به مناطق محروم خبرداد و گفت:جهاد فرصتی ایجاد می کند که خود را بیازماییم و دریابیم خوانده ها و نوشته های ما چقدر در خدمت به محرومین موثر و یا چقدر در راستای منابع صرف مادی و دنیوی استفاده می شود.

وی در ادامه سخنان خود به تشریح جزئیات اردوهای جهادی شهرستان بیله سوار پرداخت و گفت: اردوهای جهادی شهرستان در قالب 4 گروه جهادی دانشجویی متشکل از دو گروه برادر و دو گروه خواهر به صورت جداگانه طی مدت 10 روز جهت محرومیت زدایی به روستاهای "جهان خانملو" و "بابک" اعزام شدند.

شفاهی به عرصه های خدمت رسانی نیز اشاره کرد و گفت: خواهران در زمینه های آموزش قرآن، احکام، نشست های روشنگری و عقیدتی، آموزش خیاطی، کارگاه های سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی و کلاس های تقویتی برای دانش آموزان خدمت رسانی خواهند کرد.

وی به عرصه های جهادی برادران نیز اشاره کرد و گفت: برادران نیز علاوه بر روشنگری و فعالیت های فرهنگی در عرصه عمرانی نیز ترمیم خانه محروم را در اولویت برنامه های جهادی خود قرار داده اند.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان بیله سوار در پایان سخنان خود به اهمیت تبیین سخنان رهبر انقلاب در جامعه پرداخت و گفت: روشنگری وقایع و ارائه تحلیل های درست و به موقع از جمله رسالت های گروه های جهادی بسیج دانشجویی است تا علاوه بر محرومیت زدایی مادی در بعد فرهنگی و سیاست نیز کار مثبتی صورت گرفته باشد.

انتهای پیام/