کد خبر: 653 ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸

با حمایت بنیاد برکت 120 واحد تولیدی در خلخال فعال شد

استاندار اردبیل گفت:سال گذشته 4 واحد تولیدی استان اردبیل با حمایت 50 میلیارد تومانی بنیاد برکت رونق یافت که امسال هم 20 واحد دیگر برای حمایت معرفی شده اند.

به گزارش ابصارنیوز به نقل از ازناو، استاندار اردبیل گفت: بنیاد برکت اقدامات شایسته در این استان انجام داده است.

مجید خدابخش در مراسم تودیع و معارفه خلخال ضمن گزارش 18 ماهه از عملکرد دولت تدبیر و امید در استان اردبیل گفت: بنیاد برکت به حق خدمات شایسته و اقدامات مثبتی در جهت حمایت از سرمایه گذاران انجام داده است.

وی گفت: در سال گذشته 4 واحد تولیدی در استان که با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کردند با حمایت 40 تا 50 میلیارد تومانی بنیاد برکت رونق یافته و از تعطیلی آن جلوگیری شده و هم اکنون 20 واحد دیگر برای حمایت معرفی شده اند.

رئیس شورای تامین استان اردبیل  با تقدیر از پیگیری های جلیل جعفری بنه خلخال  گفت:  نماینده مردم خلخال به حق پیگیر مشکلات منطقه خلخال و کوثر بوده و تلاش او در حوزه راه‌های خلخال وتوسعه آنها ستودنی است.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه در سال 1360 مسئولیت مخابرات اردبیل وشهرهای  همجوار را بر عهده داشته و از همان سالها به خلخال سفر کرده ،گفت: راههای خلخال هیچ تفاوتی نکرده اند و با اینکه در کلی از روستاهای استان راه آسفالته مناسب و خوب وجود دارد ولی راه های خلخال نیازمند توجه بیشتر است.

وی پرهیز از تنش های سیاسی را خواستار شد و گفت: وارد شدن به تنش ها ظلم به مردم است و ما باید بدانیم که خدمتگذار مردم هستیم.

استانداراردبیل از واگذاری زمین 10 هکتاری به پارک علم و فناوری اردبیل خبر داد وگفت:  این پارک فناوری سال گذشته مصوب شده است.

استاندار یکی از اقدامات مهم در جذب سرمایه گذار بخش خصوصی را ایجاد زیر ساخت ها  را دانست و گفت: تلاش کردیم در اردبیل با تصویب منطقه آزاد تجاری  ضمن توسعه استان و شهرستان ها از سرمایه گذاران حمایت کنیم

 در این مراسم مهدی احمدی فرماندار سابق خلخال نیز تقدیر از مسئولین استانی گفت: شهرستان خلخال به لحاظ داشتن یک شورای منسجم در شورای تامین شهرستان از سوی استاندار اردبیل به عنوان بهترین شورای تامین در بین شهرستان ها معرفی شده است.

در پایان این مراسم با حضور استاندار اردبیل از مهدی احمدی  جانباز جنگ هشت سال دفاع مقدس و فرماندار فعلی پارس اباد به خاطر روز جانباز تجلبل شد. همچنین در این مراسم حکم امضا شده از سوی وزیر به عنوان فرماندار خلخال به علی نظری شیخ احمد  اعطا شد.

 

انتهای خبر /