کد خبر: 6517 ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴

حجت الاسلام واحدی زاده:

گزیده‌گویی‌درگفتار،تکمیل کننده صداقت وامانتداری‌است

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) به احادیثی از حضرت اشاره کرد و گفت: طبق فرموده امام معصوم تکمیل کننده صداقت و امانت داری، کم گویی و گزیده گویی در گفتار است.

گزیده‌گویی‌درگفتار،تکمیل کننده صداقت وامانتداری‌است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، عصر امروز جشن ولادت حضرت علی بن موسی رضا (ع) توسط پایگاه مقاومت بعثت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در سالن همایش ستاد مرکزی این دانشگاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام واحدی زاده مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در ابتدای این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت ثامن الحجج (ع) به  تبیین برکات وجود امام رضا(ع) در کشور پرداخت و گفت:یکی از بزرگترین سفارش های امام رضا(ع) به عموم مسلمین جهان، مسئله خود سازی و مبارزه با شیطان داخلی یعنی نفس اماره است در غیر اینصورت از دایره محبی آن حضرت خارج شده ایم.
وی در ادامه سخنان خود احادیثی از امام رضا(ع) از جمله ایمان به توحید و یگانگی خداوند، صداقت و امانت داری اشاره کرد و گفت: یقینا تکمیل کننده صداقت و امانت داری، کم گویی و گزیده گویی در گفتار است.
وی در پایان سخنان خود گفت: از خداوند متعال میخواهیم که ما را از محبان واقعی ثامن الحجج حضرت امام رضا (ع) قرار دهد و همه ما را با معارف ائمه معصومین علیهم السلام آشنا کند.
در ادامه مراسم نیز به 8 نفر از حاضران در مراسم هدایایی به قید قرعه از طرف پایگاه مقاومت بعثت اهدا شد.
 

انتهای پیام/