کد خبر: 6513 ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲

توسط دفتر نهاد رهبری برگزار شد

مراسم سالروزمیلاد امام رضا(ع) در دانشگاه محقق

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق به فضائل ارزشمند حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام اشاره کرد و گفت: انسان ناخالص در درگاه امام رضا (ع) به اکسیر ناب انسانیت دست پیدا میکند.

مراسم سالروزمیلاد امام رضا(ع) در دانشگاه محقق

به گزارش خبرنگار ابصارخبر،  ویژه برنامۀ گرامیداشت میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با سخنرانی حجت الاسلام عبداله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی در دانشگاه های استان در مسجد این دانشگاه برگزار شد.
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این مراسم با بیان اینکه انسان ناخالص در درگاه امام رضا (ع) به اکسیر ناب انسانیت دست پیدا می کند، گفت: وجود نازنین حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام است، اظهار داشت: پروردگار عالم نعمتی به ما داده است که کمتر مردمی می توانند از آن نعمت بهره مند شوند.
وی در ادامه سخنان خود به روایتی از امام جواد (ع) در این خصوص اشاره کرد و گفت: کسی که گنهکار باشد و به حرم این امام همام در مشهد مقدس مشرف شود، گناهان او پاک و قلب از نور حضرتش پر می شود.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی در بخش پایانی صحبت های خود چند نمونه از فضائل ارزشمند حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام را بیان کرد و گفت: انسان ناخالص در درگاه امام رضا (ع) به اکسیر ناب انسانیت دست پیدا میکند.
انتهای پیام/